Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 (redigerad) Vote: Jag gillar alla typ men DMX får det bli (:!!! Edit: Och kom inte hit era hård rockare och snacka skit om hiphop Redigerad 22 juni, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Null Vote; gillar inte hiphop.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Kan det bli svårare? Men det finns ruskigt kassa artister där. Nåja, dom jag gillar där är : ICP, DMX, Snoop Dogg, Westside Connection, Biggie.. hmm tog du 2Pac? Men jag gillar också Professor P. hm svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 (redigerad) Null Vote; gillar inte hiphop.. oh, trodde du diggade hiphop, eftersom du heter Everest som en rappare heter också.. Edit: Jo de är svårt att säga en favorit , finns så många som man lyssnar på. Men Icp, Twiztid, Kmk, Abk och Dark lotus tillhör väll de jag oftast lyssnar på. Vote: Icp Redigerad 22 juni, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 NULL VOTE håller mig till rock:en (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 NULL VOTE håller mig till rock:en (:!!! Vad var det jag sa.... Vem rösta på Eminem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 de va ja, han e iaf den bästa där, eller 2pac....men han har gjort en bra låt, tycker ja, o de e Lose Yourself (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 N.W.A var också stora och skitbra. Ice Cube också. Det får bli N.W.A. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 (redigerad) Vad var det jag sa.... Vem rösta på Eminem? jag har inte snackat skit om hipp hopp (:!!! Redigerad 22 juni, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 jag har inte snackat skit om hipp hopp (:!!! Nej men....du fattar nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Null vote, lyssnar inte på hiphop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 du har glömt att lägga till 50-cent och tlk (Latin kings) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 (redigerad) Men då får man ta Annat, Tror du jag tänker sitta och Skriva mer än 50 Artister. Redigerad 22 juni, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 NWA är ju självklart kungarna, de var ju dom som "grundade" västkustrapen, alltså Westcoast Rap. Sen är ju 2pac och Biggie jävligt bra dom med. Eminem är det väl inget fel på förutom att han ska vara så jävla oseriös hela tiden, visa arslet och sådär. Beastie Boys är bra! iallafall ch-ch-ch-check it out! I sverige är Latin Kings kungar. Tung förortshiphop är aldrig fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 NWA är ju självklart kungarna, de var ju dom som "grundade" västkustrapen, alltså Westcoast Rap. Sen är ju 2pac och Biggie jävligt bra dom med. Eminem är det väl inget fel på förutom att han ska vara så jävla oseriös hela tiden, visa arslet och sådär. Beastie Boys är bra! iallafall ch-ch-ch-check it out! I sverige är Latin Kings kungar. Tung förortshiphop är aldrig fel. Enligt mig är så är tupac och Biggie mer kungar än Nwa, FEminem är en jävla tönt dissar ju folk hit och dit utan anledning och rappar nästan hela tiden hur jävligt hans liv är, att han blev dissad av sin flickvän tex men de va för att han rappade om hur han skulle döda henne HALLÅ, han är sjuk i huvudet, förkännar en kula i huvudet. I Sverige enligt mig är inte Latin kings kungar, Mbma är (mobbade barn med automat vapen) kungarna, de har den mest avancerade och skönaste rapp som du kan hitta I Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Röstade på Dr.Dre dels för att han var en del av NWA.. NWA var ju en hel grupp, och några av de fanns listade där.. Dr.Dre Ice Cube har för mig att dmx och 50cent var med redan då i bakgrunden.. De splittrades ju senare för det blev bråk om såklart: Pengar Och vissa började få nåt emot andra.. Annan fakta: 50cent hatar Ja Rule mer än nån annan. Gick en dokumentär om westside och eastside-coast förut.. Om nån har namnet på den så skriv den gärna..Vill ha den så jävla mycket.. Hiphop 4 life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 (redigerad) Enligt mig är så är tupac och Biggie mer kungar än Nwa, FEminem är en jävla tönt dissar ju folk hit och dit utan anledning och rappar nästan hela tiden hur jävligt hans liv är, att han blev dissad av sin flickvän tex men de va för att han rappade om hur han skulle döda henne HALLÅ, han är sjuk i huvudet, förkännar en kula i huvudet. I Sverige enligt mig är inte Latin kings kungar, Mbma är (mobbade barn med automat vapen) kungarna, de har den mest avancerade och skönaste rapp som du kan hitta I Sverige. MBMA lugnt! Har sett dom Live! Jag har t.o.m. pratat med dom, dom är asshyssta! Latin Kings är urkassa. En mycket bra grupp är Looptroop, jag har sett Supreme och Promoe live ur looptroop. Promoe är mycket bra, rekommenderas, han blandar reggae och hip-hop så det märks bra. Redigerad 22 juni, 2004 av epix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Null vote: Lyssnar inte på hiphop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 du har glömt att lägga till 50-cent och tlk (Latin kings) Latin Kings? Gå och lägg dig va. Nu snackar vi äkta Hip Hop. Röstade på Dre, men det är ju omöjligt att välja egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Varför gillar inte 50 cent Ja rule för??? har alltid undrat det och sen varför bråkade Jay-Z och Nas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts