J-coop Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Kan någon säga mig vad Ogiltigt ynatxfel är för något? Den gör så att Internet hänger sig hela tiden och en reklam ruta som inte går att spärra kommer upp precis innan den hänger sig på vilken sida som helst kommer den upp..... så JÄVLA iriterande (:!!! reklamen som kommer upp hela tiden heter mysearchnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 tryck typ ctrl+alt+del kolla om du ser nå konstiga prg där..sen kör du ad-ware (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 När jag startar upp internet så brukar förstasidan vara telia och så kommer mysearchnow oxå upp även fast jag ändrar att jag bara vill att telias sida ska upp! Jag antar att du borde ladda ner något nopopup program eller scanna med virusprogram eller ladda ner adware det är väl dom alternativen som finns! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 När jag startar upp internet så brukar förstasidan vara telia och så kommer mysearchnow oxå upp även fast jag ändrar att jag bara vill att telias sida ska upp! Jag antar att du borde ladda ner något nopopup program eller scanna med virusprogram eller ladda ner adware det är väl dom alternativen som finns! fick exakt samma sak en gång...laddade ner adware, den kom alltid tillbaks. Så här gjorde jag: Ladda ner spybot ladda ner adware Använd norton antivirus Ladda ner homepage guard. 1. sök igenom med spubot 2. sök igenrom med adware 3. sök fullständig sökning med norton... 4. använd homepage guard för att "locka" din startsida. 5. starta om datorn och se om det hjälper 6. tacka mig skoja bara. hoppas det funkar för er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 om man vill spärra pop-ups kan man tanka " MSN Verktygslåda " nånstans på msn.se borde den väl finnas?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 om man vill spärra pop-ups kan man tanka " MSN Verktygslåda " nånstans på msn.se borde den väl finnas?? Eller så anänder man Mozilla och slipper se den där fula raden Nej men, norton blockar alla popups. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) Hittade den här på deras hemsida mysearchnow.com där man kunde ladda ner ett program som avinstallerade alla program på ens dator som skickade upp popups Edit* den här laddar man ner http://lop.com/new_uninstall.exe Redigerad 23 juni, 2004 av J-coop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Nja, ladda inte ner något från deras hemsida. Det slutar antagligen bara med att du får ännu mer skit installerat på datorn. Jag hade samma problem, jag laddade ner HijackThis och tog bort det + en massa annat skit som stört mig rätt länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Nja, ladda inte ner något från deras hemsida. Det slutar antagligen bara med att du får ännu mer skit installerat på datorn. Jag hade samma problem, jag laddade ner HijackThis och tog bort det + en massa annat skit som stört mig rätt länge. Har inte hänt ett skit mer än iallafall vi får väll se lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts