Jump to content

Internet Explorer

J-coop
 Share

Recommended Posts

Kan någon säga mig vad Ogiltigt ynatxfel är för något?

Den gör så att Internet hänger sig hela tiden och en reklam ruta som inte går att spärra kommer upp precis innan den hänger sig på vilken sida som helst kommer den upp..... så JÄVLA iriterande (:!!!:):D:(

reklamen som kommer upp hela tiden heter mysearchnow

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag startar upp internet så brukar förstasidan vara telia och så kommer mysearchnow oxå upp även fast jag ändrar att jag bara vill att telias sida ska upp! Jag antar att du borde ladda ner något nopopup program eller scanna med virusprogram eller ladda ner adware det är väl dom alternativen som finns! (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag startar upp internet så brukar förstasidan vara telia och så kommer mysearchnow oxå upp även fast jag ändrar att jag bara vill att telias sida ska upp! Jag antar att du borde ladda ner något nopopup program eller scanna med virusprogram eller ladda ner adware det är väl dom alternativen som finns! -_-

fick exakt samma sak en gång...laddade ner adware, den kom alltid tillbaks. Så här gjorde jag:

Ladda ner spybot

ladda ner adware

Använd norton antivirus

Ladda ner homepage guard.

1. sök igenom med spubot

2. sök igenrom med adware

3. sök fullständig sökning med norton...

4. använd homepage guard för att "locka" din startsida.

5. starta om datorn och se om det hjälper

6. tacka mig ;):P

skoja bara. hoppas det funkar för er.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, ladda inte ner något från deras hemsida. Det slutar antagligen bara med att du får ännu mer skit installerat på datorn. :unsure:

Jag hade samma problem, jag laddade ner HijackThis och tog bort det + en massa annat skit som stört mig rätt länge. :P

Har inte hänt ett skit mer än iallafall :mellow:

vi får väll se lol :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor