_-MadeMaN-_ Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Någon som vet vad msg18.tmp är för fil? när jag scannar med norton säger den att msg18.tmp är skadad. Vet inte om jag ska ta bort den eller inte. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Du kan alltid ta bort .tmp filer eftersom det är vanliga temp-filer. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 En .tmp fil kan du som sagt alltid ta bort, eftersom "tmp" betyder att den är temporär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Ok tack. När jag tittar i norton säger han att den ligger i Documents and settings men när jag söker på msg18.tmp hittar han den inte. Finns det någon annan väg att hitta den. Eftersom man inte kan "deleta" den genom norton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Gå in på Verktyg -> Mappalternativ och sen gör du dolda mappar synliga, sen letar du dig fram till Temponary Internet Files och går in där och rensar allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Gå in på Verktyg -> Mappalternativ och sen gör du dolda mappar synliga, sen letar du dig fram till Temponary Internet Files och går in där och rensar allt. Tack så mycket epix och zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts