Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Det där militär flygplanet som finns på GTAmods har gjort så att jag inte kan gå till prawn island för då fryser hela spelet. är det någon som kan skicka mig SFX filerna som finns i C:\Program Files\Grand Theft Auto Vice city\audio (om man inte ändrar) adda mig på MSN då! dorian_francis@hotmail.com P.S Jag Vill inte installera om spelet för då måste jag ladda ner en massa mods igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Varsågod...orginal_files.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 (redigerad) Schysst! Edit: WT* Något e konstigt: I/O error 103 Redigerad 22 juni, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Schysst! Edit: WT* Något e konstigt: I/O error 103 När kommer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) Så där nu är det fixat men nu e det så att jag inte kan gå till sunshine autos??? När jag går för nära står det Unhandled Exception: c0000005 At adress: 005c2d01 Redigerad 23 juni, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts