Telus Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 1.Är poliser i vice city smartare än poliserna i gta3? 2.Ifall man dödar en gubbe med pistol på gatan hur många stjärnor får man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perkav Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 1 ja 2 civil 1, polis 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Nej, om man dödar en gubbe med pistol så får man ingen stjärna!!! Bara om det är en polis i närheten!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Nej, om man dödar en gubbe med pistol så får man ingen stjärna!!! Bara om det är en polis i närheten!! Som det är i GTA 3 då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 1.Är poliser i vice city smartare än poliserna i gta3? 2.Ifall man dödar en gubbe med pistol på gatan hur många stjärnor får man då? 1: Dom kan ta(skjuta oftast) gängmedlemmar... Men dom blir nedskjutna själva oftast... 2: Skjuter du en gubbe så händer det inget... Skuter du två eller tre därimot så får du en stjärna Är även en polis i närheten så får du en stjärna bara du avlossar ett skott... Skuter du en polis får du två stjärnor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 får man inte två stjärnor bara man siktar på dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 skjuter man civil med shtgunet så kan man få 2 stjärnor efter endast 1 civil hände mig 1 gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SmartEGG Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Poliserna är ju mycket bättre nu, men dom e ju grymt mycket fulare stör mig på deras kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 kan vara lite svåra att upptäcka ibland men annars tycker jag att de är rätt tuffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 poliserna är både coolare och smartare nu än i gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pitan Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 att slänga sig framför min bil är inte smart. fast å andra sidan gör resten av befolkningen det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViceRuleZ Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Poliserna är ju mycket bättre nu, men dom e ju grymt mycket fulare stör mig på deras kläder. welcome to tha 80s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 (redigerad) Tack! Redigerad 12 november, 2002 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maJK Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 (redigerad) Jag tycker att AI'n har förbättrats väldigt mycket på de flesta punkterna. Något man saknade i 3an var ju de underbara gängfighterna som man ser överallt i ghettona i Vice City. Dock såg jag en cool grej i 3an, ett gäng på kanske 20 civila stod på led och den som stod först i ledet slogs med en polis. När polisen sedan hade slagit ner en person så tog nr 2 i ledet över. Polisen klarade av 5-6st innan han dog. Redigerad 13 november, 2002 av maJK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Jag tycker att AI'n har förbättrats väldigt mycket på de flesta punkterna. Något man saknade i 3an var ju de underbara gängfighterna som man ser överallt i ghettona i Vice City. Dock såg jag en cool grej i 3an, ett gäng på kanske 20 civila stod på led och den som stod först i ledet slogs med en polis. När polisen sedan hade slagit ner en person så tog nr 2 i ledet över. Polisen klarade av 5-6st innan han dog. det var ju gäng fighter i 3:an också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maJK Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 det var ju gäng fighter i 3:an också... Jo det kanske det var men de var inte mycket att hurra för enligt mig. Dessutom inträffade det alldeles för sällan i 3an. Ytterligare en rolig detalj i VC är trafikolyckorna som man ibland ser, såna små händelse som egentligen är totalt oviktiga ger spelet en verkligare touch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Gängstrider inträffar ofta i GTA3 bara man är på rätt ställe i Liberty City. Vid bygget på Stauton Island är colombian cartel och yakuza i krig mot varann och vid AMCO:s högkvarter(den höga byggnaden på staunton som man kan gå upp i) krigar Yakuza och Yardies, däremot borde de haft fler biltjuvar i GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maJK Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Gängstrider inträffar ofta i GTA3 bara man är på rätt ställe i Liberty City. Vid bygget på Stauton Island är colombian cartel och yakuza i krig mot varann och vid AMCO:s högkvarter(den höga byggnaden på staunton som man kan gå upp i) krigar Yakuza och Yardies, däremot borde de haft fler biltjuvar i GTA3. Ok I stand corrected, självklart var det en del gängstrider även i 3an, tänkte inte efter riktigt innan jag skrev, dessutom var det ju ett tag sedan man spelade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts