MiRRe Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 :'( Jag vill kunna göra helt egna skins men inte i paint hur kan jag göra det vad finns det för program o var hittar jag dem..hur använder man dem snälla hjälp tacksam för den som hjälper mig mkt snällt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 photoshop.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 hur får man tag på det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 hur får man tag på det då? Köper det? Finns nog som Trial nånstans. Finns nåt liknande som heter Paint Shop Pro, som finns som trial... Annars kan du ju alltid leta i buskana efter det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 alla program som kan läsa .bmp kan man väll göra skinnen på! men om det finns ett special program vet jag ej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Köper det? Finns nog som Trial nånstans. Finns nåt liknande som heter Paint Shop Pro, som finns som trial... Annars kan du ju alltid leta i buskana efter det... varför säger alla att man ska leta efter fotoshop i buskarna??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 varför säger alla att man ska leta efter fotoshop i buskarna??? dom menar att man kan ladda hem det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 dom menar att man kan ladda hem det.. Nu blir denna låst... Inte för att det spelar men någon roll men.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) Nu blir denna låst... Inte för att det spelar men någon roll men.... Jaha? jag sa bara vad dom menade för killen.. sen har hon fått reda på vilka andra program man kan använda för att göra skins så spela roll om den blir låst?! Redigerad 23 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts