linkan Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 liten kul grej jag gjorde idag (:!!!..la in min moppe på en affisch: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 haha den va nice (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 (redigerad) Haha (:!!! (lite onödig topic kanske ,dessutom så passar denna topic in i moddingforumet (tror jag)). Redigerad 22 juni, 2004 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 haha coolt! Du får berätta hur du gjorde, skulle va nice att ha en bild på sig själv där det står Ur president, ur god (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 haha coolt! Du får berätta hur du gjorde, skulle va nice att ha en bild på sig själv där det står Ur president, ur god haha (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
linkan Skrivet 22 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 nämen du bara öppnar en massa filer med gta txt editor och så ändrar du där lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Vad är det där för bil??!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Va e de för moppe? ser dåligt men ser ut som en Suzuki K50 eller en yamaha fs1? Rätta mig om ja har fel :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Ser man lätt att det är en k50.. Man måste kunna sina moppar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Kan man inte få se ett screen på bilen? Som du står bredvid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Kan man inte få se ett screen på bilen? Som du står bredvid! tror det är nån tysk polisbil men jag kan ha fel iaf cool mod... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nobody Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Polisbilen som han har finns här: codenamevice Dock måste du ha VCMM för det men jag tycker det är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Fet bild!! Kan du inte säga exakt hur man gjorde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Polisbilen som han har finns här: codenamevice Dock måste du ha VCMM för det men jag tycker det är bättre Tackar tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Ser man lätt att det är en k50.. Man måste kunna sina moppar.. Bilden va ju suddig för helvete! Cut me some slak ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
linkan Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Tackar tackar! ja du öppnar gta3.IMG filen med gta txd editor sen letar du upp i mitt fall filen lhrooft2.txd och byter ut dom bilderna bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Kan man lägga in Rörliga bilder tex en gubbe som hoppar upp och ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Kan man lägga in Rörliga bilder tex en gubbe som hoppar upp och ner? man fixar in sånnadär bilder med BMP filer..går inte då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
linkan Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Kan man lägga in Rörliga bilder tex en gubbe som hoppar upp och ner? ´nej det tror jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Nej, inga animerade texturer.. Trodde alla visste hur man gjorde så vid det här laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts