Jump to content

Sladd till T610?

Zyber
 Share

Recommended Posts

Går inte att skicka bilder med sladd, endast bluetooth (stavning?) så köp en liten adapter till USP:n, går snabbare och skicka och så slipper man alla jobbiga sladdar. Den kostar inte mycket mer, finns i en vanlig mobiltelefonaffär.

Obs! Jag köpte en kabel, missnöjd ;( Kan ju f*n inte skicka grejer till datorn (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad kan man göra med sladden då om man inte kan skicka grejer via den? -_-

du kan skicka NÄSTAN allt, speciellt spel/ringsignaler med sladd. Du kan t.o.m. skicka bilder, men BARA från datorn till t610, inte tvärtom. Vilket suger..Ett tips, när du skickar mms (till mail) så lägg till en bild, sen ny sida, sen ny bild osv. Då kan du få med ca. 10 bilder på ett mms...

www.myt610.com -java spel i forumet....inte för att mobil spel är roliga men jag har fixxat splintercell, ravenshield, prince of persia osv. till min t610 ;)

Nu vet jag inte om ovanstående räknas som w*a*z men i så fall tar jag bort det med en gång och ber om ursäkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går inte att skicka bilder med sladd, endast bluetooth (stavning?) så köp en liten adapter till USP:n, går snabbare och skicka och så slipper man alla jobbiga sladdar. Den kostar inte mycket mer, finns i en vanlig mobiltelefonaffär.

Obs! Jag köpte en kabel, missnöjd ;( Kan ju f*n inte skicka grejer till datorn ;)

IR fungerar lika bra -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor