Webbstudio Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Vet att det finns många trådar om polisen. Men ville skapa en ny, som just handlar om detta! Hittils har jag bara sett bilder på MC Poliser! Ni tror väl inte att R* har tagit bort Polisbilarna!?! Visst är det härligt med MC men det ska ju också finnas bilar! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Var inte orolig. De har inte tagit bort polisbilarna. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 tycker därimot att det inte ska gå 1 polis runt varhe hörn.. (:!!! man har inte en chans att smyg-mörda nån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Vet att det finns många trådar om polisen. Men ville skapa en ny, som just handlar om detta! Hittils har jag bara sett bilder på MC Poliser! Ni tror väl inte att R* har tagit bort Polisbilarna!?! Visst är det härligt med MC men det ska ju också finnas bilar! (:!!! he he en kompis till mig trodde att dom skulle ta bort motor-cyklar för cyklar skulle komma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 he he en kompis till mig trodde att dom skulle ta bort motor-cyklar för cyklar skulle komma! (:!!! hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 he he en kompis till mig trodde att dom skulle ta bort motor-cyklar för cyklar skulle komma! hällsa din kompis att han kan vara lugn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jag tror aldrig att rockstar skulle tagit bort Polisbilarna Tänk om poliserna inte haft något fordon, fan va trist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Tänk om det fanns cykelpoliser då Som i den där TV-serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Tänk om det fanns cykelpoliser då Som i den där TV-serien pacific blue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 kollad e på den serien hella tidden förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Tänk om det fanns cykelpoliser då Som i den där TV-serien Aa så att dom kör runt med Bmx med siren på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts