mankan Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 tar ofta en cross och kör trix på flygplatsen har gjort en typ 5 double backflip på ett litet hopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Så min handling.cfg är rätt sönderhackad! Håller med till 100%! min e också ganska paj+ har väl 15 bilar inlagda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 jag har 30+ fordonmods och 90-100 mods totalt och mitt vc funkar felfritt.. har ändå rätt lite mods nu tycker jag.. man kan inte modda "för mycket" bara för klantigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 jag har 30+ fordonmods och 90-100 mods totalt och mitt vc funkar felfritt.. har ändå rätt lite mods nu tycker jag.. man kan inte modda "för mycket" bara för klantigt.. precis! Jag har moddat mitt spel mkt förut (gta3) men jag klanta till mig o det crashade. men i vc när jag installerat mods varje dag typ går det bra, läs bara readmen och vet vad man gör...inatt visste jag till exempel inte vad jag jorde,råkade ta bort handling.cfg , orginalet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 jag brukar köra runt med en hunter och spränga bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 jag har 30+ fordonmods och 90-100 mods totalt och mitt vc funkar felfritt.. har ändå rätt lite mods nu tycker jag.. man kan inte modda "för mycket" bara för klantigt.. Det stämmer nog. Men jag hittade felet i mitt VC. Det var en porsche 928 som gjorde att spelet hängde sej. Fungerade iaf när jag tog bort den. Och så vill jag utfärda en varning för en 1970 års VW Bubbla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 jag brukar va vid sunshine autos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 brukar vara vid sunshine autos och f¨rsöka gång på gång att ta mig in i militärbasen (f¨rs¨ker ta mig till träningsbanan i basen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 tar ofta en cross och kör trix på flygplatsen har gjort en typ 5 double backflip på ett litet hopp orka sitta i ett forum och ljuga.. man kan inte ens göra en backflip, man ramlar av biken när man är uppochner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aeropyornis Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 tar en FBI Rancher och tar upp mina livvakter, slår på sirenerna och åker ut till något gängställe o slaktar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 flygplatsen & sunshine autos.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Nå jag var mest vid den där "mellan ön" som man har sitt mega place.. och hamnen.. så länge sen jag spelade, har moddat sönder VC helt, Avinstallerat det.. Å min morsa säger att jag inte får installera nå spel på den datorn.. å det är den enda datorn som VC funkar på. Så här sitter man me ett Vice City fodral å skivan i hand.. utan nån dator som kan köra det som jag FÅR spela på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 flygplatsen & sunshine autos.. off topic.. atwa. det var du som gjorde den där Vice City Jumper?.. jag har ganska dåligt närminne , laddade ner den för 4 minuter sen.. den där första låten.. Dj Dean eller nått.. kan du skicka den åt mig via MSN? jag tror jag har addat dig.. (annars e min msn half_life99@hotmail.com) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts