MiRRe Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 jag hänger ofta vid sunshine autos i little haiti o little havana även vid ocean beach Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Jag brukar ta en PCJ600 och "stunta" på flygplatsen... Annars så brukar jag köra runt i stan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 hänger mest på flygplatsen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Hela skiten, men brukar vara vid Little havana/haiti för att slakta haitaner (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 mest på den första ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 mest på den första ön mest på den andra ön (:!!! och åker omkring med en snabb bil eller en motorcykel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jag brukar vara vid flygplatsen och stranden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jag brukar bara modda bilar och sedan prova dom i spelet så jag letar upp dom och det brukar ta sin tid om jag inte vet var dom står. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Hänger i Haiti eller så håller jag till någonstans på första ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jag brukar gå upp på byggställnigen och skjuta poliser med ett krypskytet gevär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jag brukar gå upp på byggställnigen och skjuta poliser med ett krypskytet gevär! Sniper eller PSG-1 ? PSG-1 e cp o skjuta med på långt avstånd..om man inte har Skribbs mod förstås.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jag brukar ta en PCJ600 och "stunta" på flygplatsen... Annars så brukar jag köra runt i stan... Me too... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) Sniper eller PSG-1 ? PSG-1 e cp o skjuta med på långt avstånd..om man inte har Skribbs mod förstås.. Eller göra en egen(jag gjorde min först ) http://www.gtamods.com/index.php?ModID=25&Act=View Själv åker jag väl lite överallt. Redigerad 23 juni, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jag åker runt och hoppar tills spelet hänger sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jag åker runt och hoppar tills spelet hänger sig... hoppar tills spelet hänger sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 hoppar tills spelet hänger sig? Jag hoppar runt på diverse ställen i Vice, tills mitt spel hänger sig p.g.a. mina mods! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Jag hoppar runt på diverse ställen i Vice, tills mitt spel hänger sig p.g.a. mina mods! varför haru moddat så mkt? jag har mnax 20 móds inlagda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Jag har moddat sönder mitt VC. Det vill inte starta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Själv åker jag mest vid flygplatsen.. Fast det blir en hel del på första ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) varför haru moddat så mkt? jag har mnax 20 móds inlagda.. 27 bilar, ett flygplan... Så min handling.cfg är rätt sönderhackad! Varför? Kul! Redigerad 24 juni, 2004 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts