MiRRe Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Jag har nog ingen direkt favvo jag gillar rätt många som tex min moddade faggio o sanchez o sen moddade sabre turbo o lite sånt...!! ja och formulet bilen jag har gillar jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Lägg upp 1an den e ganska snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 okej jag ska göra det så fort jag får tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ProX Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 (redigerad) Detta är mina favvo skins Ps. Dem är MYCKET snyggare in-game Redigerad 21 juni, 2004 av ProX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Detta är mina favvo skins Ps. Dem är MYCKET snyggare in-game Var har du tankat Lamborgini Diablo ifrån? Har du en Italidesgn Schighera också? Vill gärna veta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 (redigerad) http://www.gta3mods.de/ ? Redigerad 22 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Ducati 996 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 på den översta bilden högst uppe finns det nummer vid bilarna 1:an e snart inne på gta mods...!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 bruksbilen/favoritbilen... har lagt ner några timmar på handlingen o så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 den bilen har jag på deluxon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 (redigerad) Mina favorit fordon e: (se bilderna) http://www.gtamods.com/bilder/4/2/125_stor.jpg orginal bilarna är: Hojjen=Faggio Cadillacen=Idaho Eleanor=Sabre Turbo Bubbla=Deluxo Mafia Hotrod=Virgo (:!!! Redigerad 22 juni, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Var fick du tag på AK-47an? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Hur lägger du in den färgen på eleanor hur det nu stavas.. (:!!! Jag kan inte få den färgen den blir typ kol-svart eller blå och gul. Och Min Hotrod är bara Röd kan inte fatta hur jag ska få ditt flamesen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Hur lägger du in den färgen på eleanor hur det nu stavas.. (:!!! Jag kan inte få den färgen den blir typ kol-svart eller blå och gul. Och Min Hotrod är bara Röd kan inte fatta hur jag ska få ditt flamesen. läs readme'n.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Här är då två av mina favorit hojar, har inte orkat ta print på min moddade (PCJ600) fast jag har en r1a istället för den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 (redigerad) Och min "cross" P.S : Orkade inte förminska bilderna, är så trött (:!!! Redigerad 22 juni, 2004 av bodysnatcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 (redigerad) Och min "cross" P.S : Orkade inte förminska bilderna, är så trött Den har jag också EDIT: Mina bilar är: 2F2F Skyline: Hotring Dodge Viper: Hotring A Yamaha cross: Sanchez Ducati 996: PCJ600 2004 Mazda RX-8 Revolution: Bloodring B Lada 2101 GTS "Underground": Bloodring Sen har jag det fina Sunshine Autos Garaget från GTAhoodz (:!!! Redigerad 22 juni, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts