Pol Pot Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Jag har precis klarat Mafia på PS2 efter några (ca: 4) dagars intensivt spelande. Jag läste i någon tråd att det finns fler uppdrag. Var finns dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Free ride extreme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pol Pot Skrivet 21 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Okej. Men var hittar man det? Det står inte i menyn iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Okej. Men var hittar man det? Det står inte i menyn iaf. Leta efter vita gubbar som står och vinkar vid gatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pol Pot Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) Leta efter vita gubbar som står och vinkar vid gatan. Hmm.. Låter lite mysko... Var, lite mer specifikt, står dessa vitklädda gubbar i så fall? Edit: Jag har tagit reda på att Freeride Extrem inte finns på PS2-versionen. Det var lite sorgligt, men livet går vidare. Redigerad 25 juni, 2004 av Pol Pot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Vad konstigt att de inte tog med FRE i PS2-versionen... men jag läste på en sida att det ska finnas ett "racing mode" där man kan unlocka bilar och även andra racing banor, ni som har kört PS2-versionen kan väl berätta lite om racing läget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 finns det Freeride Extreme till XboX??? är det några andra skillnader från PC-versionen på XboX? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Vad konstigt att de inte tog med FRE i PS2-versionen... men jag läste på en sida att det ska finnas ett "racing mode" där man kan unlocka bilar och även andra racing banor, ni som har kört PS2-versionen kan väl berätta lite om racing läget. Jag har laddat ner Racing mod till PC. Det står racing i menyn och där kan man välja vilken bil som helt och köra på stadens racingbana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pol Pot Skrivet 28 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Jag har laddat ner Racing mod till PC. Det står racing i menyn och där kan man välja vilken bil som helt och köra på stadens racingbana. Nej det är inte samma som på PS2. Där är det olika banor i staden och på landet, där man kan köra mästerskap och så får man nya bilar hela tiden. Inget att hurra för direkt. Me want Freeride Extreme! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts