Crice Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Jo! Förr så tyckte ju alla att Davilex var skit, men det verkar bli bra detta spelet! Kommer absolut att köpa! Skulle bli mörkrädd om du inte gjorde det. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 22 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Skulle bli mörkrädd om du inte gjorde det. HAHA jo sant! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Bra grafik, bättre än Vice Citys iallafall.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Nya screens! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 ...och inga creds till mig. Same old Crice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Kan man köra bil som i VC, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Om det här spelet blir dåligt kan jag sannerligen säga att MÅNGA kommer dö för det Längtar så inåt baljans kanter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Om det här spelet blir dåligt kan jag sannerligen säga att MÅNGA kommer dö för det Längtar så inåt baljans kanter Vissa baljor har inga kanter Snygga screens btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 nice bilder...ser ut som det komemr bli ett wannabe gta:vc.. snygg bild Panimal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 De kommer va ungefär som Driv3r. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 De kommer va ungefär som Driv3r. Å driv3r är väll ungefär som Vc då ? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 verkar ju bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Har inte sett bilkörning på nån av bilderna... Är det säkert att man kan sno o köra bilar som i GTA, för blodet o miami i sig lockar inte mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Har inte sett bilkörning på nån av bilderna... Är det säkert att man kan sno o köra bilar som i GTA, för blodet o miami i sig lockar inte mig Sno bilar kommer man troligen inte kunna då man spelar polis. Hoppas dock att det finns ett "free roam"-läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Sno bilar kommer man troligen inte kunna då man spelar polis. Hoppas dock att det finns ett "free roam"-läge. man kanske kan slita fram brickan och tvinga folk hur sina fordon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Skribb, man får ju hoppas ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 jag vill ha, jag ska ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Å driv3r är väll ungefär som Vc då ? =P hahahaha w0rd, gta är ju faan gudarna inom den klassen i spel! gtas grafik är unik på sitt egna lilla sätt! ja tycker den här grafiken påminner om jönssonligan spelet blandat med driv3r! I'll fox with Gta Sa istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 vilka andra spel har davilex gjort som inte är nån bra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts