Panimala Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Jag har aldrig sett GTA3 Freak fjäska. Och Arman, nu skriver jag lika onödiga inlägg som dina ovanstående men jag tycker att det här är en rolig diskussion eftersom du förnekar det du gör. w0rd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Vadå är det förbjudet att tacka och gratta personen som har gjort GTAsajten? Ni hänger väl här varje dag? Ska han inte ha något "tack" för det, eller? Ni tänker ju bara på er själva... Topp3: Vad fan tror du "REPORT"-knappen är till för? Tror du moderatorerna ska klicka på den eller? Det är ju vi som ska göra det åt dem! Tänk! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Topp3: Vad fan tror du "REPORT"-knappen är till för? Tror du moderatorerna ska klicka på den eller? Det är ju vi som ska göra det åt dem! Tänk! Har jag påstått nåt annat eller? Öppna skallen och släpp in lite skit några gånger, du kommer tjäna på det. Om du verkligen inte förstår innebörden av det jag skrev i mitt tidigare inlägg, läs om det några gånger. Läs om det tills du fattar det. Förstår inte när du kommit upp i hundra gånger (troligt), häng dig eller något. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Så nu är det min tur att leka mod när jag trycker på reported, right... Vad menar du då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Vad menar du då? Att alla håller på och tjatar om att folk leker moderators hela tiden, och då gjorde jag lite narr av dem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Att alla håller på och tjatar om att folk leker moderators hela tiden, och då gjorde jag lite narr av dem. Okej, trodde du gjorde narr av mig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Okej, trodde du gjorde narr av mig... Ja det blir ju nästan så för att du är den som leker moderator. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Ja det blir ju nästan så för att du är den som leker moderator. Men herregud, lägg av med det skitsnacket...! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Men herregud, lägg av med det skitsnacket...! Det är ju sant.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Men herregud, lägg av med det skitsnacket...! Du gör bara situation töntigare genom att förneka det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 F'tta lägg ner då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Arman, Hitler förnekade förintelsen.. Tänk på det.. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts