Jump to content

Söker efter en låt...

Arman
 Share

Recommended Posts

... som jag ska ha till min senaste Ocarina of Time-trailer...

Den spelas upp i Sagan om Ringens Brödraskap (Sagan om Ringen), när Frodo, Aragorn och gänget bestiger ett högt glaciärberg som är full med snö... Där Frodo ramlar och tappar ringen som plockas upp av Boromir...

Vet någon vilken låt jag menar...? Kompositören heter iallafall Howard Shore...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det någon förutom mig som tyckte att det inte var speciellt roligt?

Härmar jag moderatorerna bara för att jag följer forumets regler eller?

Du härmar en moderator när du skriver inlägg som det här:

Nödvändigt eller? Märks att du strävar efter mest posts...

Jag tycker du ska läsa dina egna inlägg innan du yttrar dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä det är kapitlet i boken (i filmen också säkert) -_-

Fast dom kanske kallar låten så också.

Det måste nog vara den. Eftersom den heter så på Soundtracket. och låten innan heter Council of Elrond och låten efter heter A journey in the dark. Och dom är ju på Caradhras (berget) mitt emellan rådet hos elrond och moria. så jag ser de så att det kan inte vara nån annan, men jag kan ha fel :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det måste nog vara den. Eftersom den heter så på Soundtracket. och låten innan heter Council of Elrond och låten efter heter A journey in the dark. Och dom är ju på Caradhras (berget) mitt emellan rådet hos elrond och moria. så jag ser de så att det kan inte vara nån annan, men jag kan ha fel  :rolleyes:
Jo, du har tyvärr fel... har kollat... är inte den men tack ändå! :mellow:

Du härmar en moderator när du skriver inlägg som det här...

Jag säger ju bara sanningen! Var det nödvändigt?

Och ja du kan sluta leka moderator du blir inte populär bara för att du fjäskar och håller på.

Jag tänker inte på popularitet, GTA3 freak, till skillnad från dig... jag tänker väl på vad som är rätt och vad som är fel? Och när har jag fjäskat?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sluta allihopa, det är MIN sandlåda och JAG bestämmer.

Moget bråk... Arman, du borde veta mycket väl att du jämt sitter och leker småmoderator, förnekar du det är du bara löjlig.

Så nu är det min tur att leka mod när jag trycker på reported, right? Med tanke på att trådskaparen verkar ha fått svar och ni bara löjlar er...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänker inte på popularitet, GTA3 freak, till skillnad från dig... jag tänker väl på vad som är rätt och vad som är fel? Och när har jag fjäskat?

Jasså det gör jag? På vilket sätt? :mellow:

Jag fjäskar ju inte på "Jag GTA3 freak och säkert alla andra på gtasajten vill gratta dig nu idag när du fyller år. GRATTIS!" när jag grattar en admin men sen skiter i att gratta nån annan. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nämn en tråd där gta3 freak har fjäskat.

Som när du gratta hultan fjäskade du, "jag och säckert alla andra vill gratta vår fina admin".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...