xstreem Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 El Snurro(mitt namn på gubben) kanske e Tommys son, de har ja läst på flertal sidor, och i gta2 e de El Snurros son eller nått sånt har ja läst, för GTA2 e framtid :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Iof han skulle då vara 55år då i GTA 3, då han är var 35år i Vice City. Själv så kallar jag honom Tommy Vercetti i GTA 3. ///Netgamer_006 (ô,^) Skaffa dig en miniräknare... Han e 35 i Vice City som slutar under slutet av 80-talet. Så han är högst 48 isf eftersom gta3 slutar under 1999, som jag drar efter "Millenium fair" på nån radiostation i gta3 Men det är nog inte samma person.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 isåfall skulle han vara yngre i nutiden och äldre på 80-talet.. så jag skulle itne tro att det är samma person Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 min heter Erik andersson.. Min heter inget.. Add3: Då heter din gubbe samma som mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Skaffa dig en miniräknare... Han e 35 i Vice City som slutar under slutet av 80-talet. Så han är högst 48 isf eftersom gta3 slutar under 1999, som jag drar efter "Millenium fair" på nån radiostation i gta3 Men det är nog inte samma person.. Nej om han är 35 år 1986 så är han ju 50 1999. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Nej om han är 35 år 1986 så är han ju 50 1999. Det är 13 år mellan 1986 och 1999... så 48 är han isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Det är 13 år mellan 1986 och 1999... så 48 är han isf. Ja du har rätt. Fick ju att det var 14 år till 2000 men så la jag till ett år istället för att ta bort. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Ja du har rätt. Fick ju att det var 14 år till 2000 men så la jag till ett år istället för att ta bort. :"> Som alltid är jag bäst på matte i detta forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Haha nej han är inte lik!! jag håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Det fins väll typ 1000 trådar om det här redan. Föresten varför e det så många som e så korkade så att dom inte förstår att han inte har nått namn. OJ blev lite långt nåja kan nån stänge den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 (redigerad) Hehe jag hörde en rolig grej min kompis trode man var Tommy i GTA3. Men han har ine klarat utt VC så han frågade mig om Tommy dog på slutet i VC nej sa jag. Men man e ju inte han i San Andreas sa han då (Ne det var inte roligt) Redigerad 2 juli, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 LOL på han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 man kanske är den skotska gubben på malibu club. det sägs ju att han ofta byter identitet. fast dom är inte lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 min gubbes namn varierar mellan :"korkade idiot", "satand dumhuvud", "k*k sugare( :"> ), "satans mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 vad har alla fått att Tommy är 35 i vc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 (redigerad) Fatta less jag är på alla som säger att det är Tommy Vercetti, hans barn eller något annat jämra skitsnack! Han har ingenting med honom att göra...en helt vanlig kille som (här kommer jag ontopic) jag kallar gubben, grabben, snubben, killen osv. då jag spelar! Redigerad 15 juli, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 snart tror väl folk att tommy vercetti har fått barn som gift sen med en mörkhyad och fått barn och det är tommys barnbarn man är i SA btw för alla som inte fattar så heter man ffs inte Fido, de e ett hundnamn man blir kallad för att alla hunsar omkring och bestämmer över en hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts