Colan K Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 va heter han man speler!?! jag har ALDRIG vetat de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Han heter ingenting. Du bestämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 heter han inget!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 heter han inget!!!!! Nope. Inget namn. Vissa påstår att han heter Fido för Maria (eller vad hon heter) kallar honom så i ett uppdrag. Men han heter inte Fido. Han har inget namn helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 man heter inte fido, hon säger det föratt man är som en hund åt leone family....(hon menar att man gör deras skit jobb) Personen i spelet tror jag ska föreställa en själv!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Han kallas ju för: Mannen utan namn Så det kan man ju kalla honom för...men jag lever mig gärna in i spelet och låtsas att det är jag, för han har ju inget namn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 då vet ja de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 jag kallar honom fär Eddie (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 jag kallar honom fär Eddie (:!!! Jag kallar honom för Alfons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Om ni har börjat döpa honom så gör jag väl det också: Wahab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Min heter wglsksdlwvdsr. det finns dock folk som har svårt att uttala det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 ja det var kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Min heter: BINDREI (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 majjne man heisst El Snurro of the Diarréblos.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 majjne man heisst El Snurro of the Diarréblos.... haha ang. gta3 gubben: R* ville inte att nån skulle ha rösten till gubben. kanske för att den skulle bli berömd Även när gubben läser lapparna från Toni eller vem det nu var så är det inte gubbens röst.. om man är stum kan man ju tänka.. till exempel.. men vi tycker det är tråkigt när han inte snackar, tycker R* också, så dom tog en kille och sa " du ska vara Tommy Vercetti ".. fast gubben har ju inget namn.. han är stum så han kan inte säga vad han heter till alla han träffar fast 8-ball är ju hans brorsa.. aja nu ska jag spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Det är inte hans bror. Dom är bara så nära vänner så dom säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 min heter Erik andersson.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Netgamer_006 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Huvudkaraktären i "Grand Theft Auto 3" är ju faktiskt väldigt lik Tommy Vercetti i "Grand Theft Auto: Vice City". Många andra personer har ju trott att han var Tommy Vercetti, pga att han är så lik. ///Netgamer_006 (ô,^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Haha nej han är inte lik!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Netgamer_006 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Iof han skulle då vara 55år då i GTA 3, då han är var 35år i Vice City. Själv så kallar jag honom Tommy Vercetti i GTA 3. ///Netgamer_006 (ô,^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts