Maxz Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Jag har en D-Link 504G och jag vill vara active i Direct Connect (DC++) om någon vet vilka inställningar jag ska ändra på Routerns inställningar så skriv gärna! Ni som har någon annan D-Link får gärna hjälpa men 504G skiljer sig mkt om man gemför med 604! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Det är bara att öppna en port, t. ex. 1413 (jag använder den porten), och sedan så anger du den porten i DC, tillsammans med din IP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Jag har en exakt lika dan router som dig. Gå in i routern/Services/NAT/och sedan på NAT options bläddrar du ner till NAT Rule Entry. Där kan du öppna portar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Eller så väljer du Passive Mode i inställningar på Dc.. Det går också för det kör jag med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Eller så väljer du Passive Mode i inställningar på Dc.. Det går också för det kör jag med.. Men man kan då inte tanka från andra med passive mode. Jag lider av exakt samma problem fast passive går rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Passive är seeeeeeegt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Passive är seeeeeeegt. Det tycker inte jag när jag tanker från BBB användare, då komemr jag upp i 180kb/s och jag har 2mbit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Jag har en exakt lika dan router som dig. Gå in i routern/Services/NAT/och sedan på NAT options bläddrar du ner till NAT Rule Entry. Där kan du öppna portar. Jag har gått in på det men vad ska jag göra sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Det tycker inte jag när jag tanker från BBB användare, då komemr jag upp i 180kb/s och jag har 2mbit... DÅ jag tankar från BBB:are så kommer jag upp i 250kb/s, och jag har också 2 mbit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Jag har gått in på NAT Rule Entry men jag vet inte vad jag ska trycka JAg är inte så "hajj" på routers! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Skriv in uppgifterna bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 får man nämna DC här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 får man nämna DC här? Ja, eftersom själva programmet inte bryter mot svensk lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 okej.. nu blev jag lite förvirrad... men men.. bryter kazaa eller något annat nerladnings program mot lagen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Men när jag går in där så ser det ut så här! Vad ska jag då skriva!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Men när jag går in där så ser det ut så här! Vad ska jag då skriva!? Add. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Jag kör i passive och jag kommer upp i 150-200kb/s och jag har 0.5mbit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Det blir ju inte segare för du kör passive.. Bara att du inte hittar lika mycket saker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Om man är i passive så kan man inte söka i alla hubbar heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts