Curly Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 skänker du bort en P4 3 ghz? Eller ett ATIX800XT? Varför fråga om en rutten 3Ghz P4'a? Fråga om en FX-55'a (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Jag kan göra en lista! Hmm...bättre processor...P4 ska ju vara bra, jag tar en sån. Grafikkort...svårt att hålla koll på alla siffror...fixa den bästa Geforce! DVD brännare...nån snabb grej... Hmm...en Alienware burk... Var det nått mer...hmm...ähh screw that! Jag PM:ar min adress! Kan du fixa så att du skickar immorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Funnylin, det är AMD och ATI som gäller nu (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Funnylin, det är AMD och ATI som gäller nu (:!!! Aha...när man blir så gammal som jag slutar man hänga med så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 och inget Alienware! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 (redigerad) Jag kan göra en lista! Hmm...bättre processor...P4 ska ju vara bra, jag tar en sån. Grafikkort...svårt att hålla koll på alla siffror...fixa den bästa Geforce! DVD brännare...nån snabb grej... Hmm...en Alienware burk... Var det nått mer...hmm...ähh screw that! Jag PM:ar min adress! Kan du fixa så att du skickar immorn? Kan nog skickaP4 @ 3.2 GhzDVD-/+R -/+RW-brännareGeForce 6800 Ultra3 GB Minne, var det det du sa? :-)edit: ööööööööööööööööööööh...måste.... starta..... apache.... måste.... lägga... apache..... i ..... autostart..... gah edit2: Im Rock Lee. ( det betyder alltså att jag har startat apache, nu funkar bilderna) Redigerad 22 juni, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 lite minne kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts