the-copy Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 (redigerad) Ja, alla datorintresserade, här är något för er! Jag skänker bort lite datordelar, ni får betala frakten. Ursäkta den dåliga bildkvaliten, digitalkameran har inga batterier (laddar, bättre bilder snart) http://thecopy.mine.nu/upload/DSC00034.jpg http://thecopy.mine.nu/upload/DSC00035.jpg http://thecopy.mine.nu/upload/DSC00036.jpg <EDIT> Moderkort m.m. </EDIT> Om ni är ute efter något specielt, så ska jag rota och kolla om jag har det. Redigerad 21 juni, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Har du nåt nätagg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 HÅRDDISK? har du det skulle det vara bra.... meddela mig isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Skriv vad det är om du orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Nån hårddisk skulle inte sitta fel..skulle verkligen inte sitta fel om du hade en trailer på GTA:SA på den heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 hårdisk skulle jag vilja ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Har du nåt nätagg? Ja, jag tror jag har ett som inte är modifierat, har 2st som jag har tagit bort fläkten på. Osäker om de fungerar dock. Jag har ett fungerande som jag inte skänker, men en sjuttio kronor kan jag väl få det för? Hähä, samtliga är i AT-Format, jag har K6 med fungerade mobo + chassi som jag säljer också om någon är intresserad Noxzist: Ja, jag har två 200mb. De kan vara lite demolerade i skruvarna i försöka att öppna hårddisken. Båda fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 (redigerad) K6 + lite minne och annat gott från min GAMLA dator. Server kanske? Edit: Klockfrekvens? Redigerad 21 juni, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 K6 + lite minne och annat gott från min GAMLA dator. Server kanske? Edit: Klockfrekvens? 300mhz om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 (redigerad) Äh har en P2 450MHz så det var ju skitsamma Har du nån SDRAM-pinne då? Redigerad 21 juni, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Har du nån SDRAM-pinne då? Tänkte fråga detsamma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Tänkte prova linux...har du en komplett burk med linux på? Kan betala lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Jag kan nog fixa ihop en dator med linux + prorgam på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Har du något ATX-chassi? Behöver det till servern så det skulle vara bra. (Är lite svårt att se på bilderna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Jag kan nog fixa ihop en dator med linux + prorgam på. Delar? Pris? Linux? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Bara skitsaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Bara skitsaker. skänker du bort en P4 3 ghz? Eller ett ATIX800XT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 (redigerad) Bara skitsaker. aja det är ju gratis! det är ju alltid nått man kan slänga i öppnaspisen och värma upp huset.. Redigerad 22 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 skänker du bort en P4 3 ghz? Eller ett ATIX800XT? Såklart inte. Ingen som gör det. Jag menar bara att gratissaker är bara skit. Inget jag skulle vilja ha iaf. Men man får inte glömma: -Gratis är gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts