MiRRe Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Jag spelar inte lika mkt nu som jag gjorde innan...nu när det e sommar spelar jag inte alls mkt e mer ute o badar solar e med polare o så....men kanske en 3 timmar om dan inte så mkt varje dag men men...fast har alltid en timmes paus annars blir man ju helt knäpp om man sitter hela tin..!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 spelar inte vc längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 spelar inte vc längre. varför inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 spelade 3-4 timmar om dagen förut.. den senaste tiden har jag dock börjat tröttna så jag e väl nere på 1 timme kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 spelart nästan aldrig nu. denna jävla GTA:LC har misshandlat mitt VC så jag orkar inte installera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Spelar inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 varför inte det? För jag har tröttnat på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 spelar inte längre dels för att jag har klarat det och för att jag inte har det instalerat och det är utlånat till en kompis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 då och då när man hittar nya mods.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 2-6 timmar per dag, nu blir det inte mkt med det för spelet har crashat o drivrutinerna till ljudkoretet e bortagna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Händer väl att man spelar om man inte har nått annat att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Spelar inte, för att det går knappt att starta p.g.a. mina mods! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 spelar inte längre dels för att jag har klarat det och för att jag inte har det instalerat och det är utlånat till en kompis.. Men ditt FLÄSK varför crackar du ej det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 får man nämna crack på forumet? bryter det mot någon lag eller (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 crackar är lagliga...det är därför dom inte kan stänga cracksidorna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 1 timme per dag typ, när vc var nytt lirade jag det 4 timmar per dag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HittiS Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Jag spelar inte VC längre eftersom man inte kan få 101% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 (:!!! Men ditt FLÄSK varför crackar du ej det?? fläsk kan du vara själv. Pallar inte att be om att få till baka skivorna och pallar absolut inte ladda ner ett spel som jag har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 mitt ps2 har varit sönder en längre tid (:!!! så därför kör jag ganska mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts