Wyatt_Earp Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 hur ska jag fixa en bild till mitt ja vad det nu heter??för jag är liksom ny här kan inte så mö direkt :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 (redigerad) hur ska jag fixa en bild till mitt ja vad det nu heter??för jag är liksom ny här kan inte så mö direkt :"> signatur? Avatar? Gå in på "My Controls" Sen ser du.. Redigerad 21 juni, 2004 av Add3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wyatt_Earp Skrivet 21 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 bild som din motorcykel t.ex jag vill ha en bild men sen nät jag drar den dit så öppnar han den bara rätt less på de alltså Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 bild som din motorcykel t.ex jag vill ha en bild men sen nät jag drar den dit så öppnar han den bara rätt less på de alltså Du menar min Signatur altså ja men gå in på My Controls > Edit Signature Sen klicka på IMG tagen och sen sätter du bildens address i fältet som kommer upp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wyatt_Earp Skrivet 21 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 tack för hjälpen det ska funka nu får bara hitta en annan bild men tack än en gång Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 tack för hjälpen det ska funka nu får bara hitta en annan bild men tack än en gång Lite stor bara... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wyatt_Earp Skrivet 21 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Men vilken skönhet en Plymouth 58 belvedere!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Men vilken skönhet en Plymouth 58 belvedere!! den är ändå för stor, måste minst till 500x200 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Du menar max? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 den är ändå för stor, måste minst till 500x200 Då bryter han väl inte några regler? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Sexig bil indeed! Men fortfarande för stor.. Förminska den eller byt bild.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wyatt_Earp Skrivet 21 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 nu då bättre såå men den är riktigt fin har ni sett filmen Christine riktigt bra film från min sida!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Ne nu verkar den inte bryta mot några regler.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Ne nu verkar den inte bryta mot några regler.. Jo, lyktorna är för "tända"...släck eller dumpa! Okej, det var ett dåligt skämt! Nu finns det väl inget behov för den här tråden. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts