Cortez Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Jag har inte tänkt köpa en ferarri. Är det ok om jag snor en då? svar på tal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Shit vad lamt att ladda hem! Ni bör ens inte vara på denna sida! Denna sida är gjord för trogna GTA fans! Vote: Öö? Gissa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Jag har inte tänkt köpa en ferarri. Är det ok om jag snor en då? Nej absolut inte. Det är en viss skillnad.. (:!!! Observera skillnaden mellan: -Att jag tar din glass ifrån dig så att du inte har den kvar. och: -Att jag kopierar ditt glassrecept så att vi båda kan göra hur mkt glass vi vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Nej absolut inte. Det är en viss skillnad.. (:!!! Observera skillnaden mellan: -Att jag tar din glass ifrån dig så att du inte har den kvar. och: -Att jag kopierar ditt glassrecept så att vi båda kan göra hur mkt glass vi vill. Han har en poäng där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Vote: Ja Självklart. Köper till ps2, laddar hem till PC, som alltid :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Det där håller inte minigun. Med spel är det helt annorlunda, samma med filmer etc. Jag har lagt ner massor med pengar på forskning, experiment o.s.v. för att få fram det ultimata glassreceptet. Då är det skillnad på att köpa glassen, så jag får tillbaka pengar och att kopiera receptet så jag förlorar pengar. har man lagt ut pengar för att få fram något, då förlorar man ifall någon kopierar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Precis. De förlorar ju inkomsterna från just det spelet som laddas ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Precis. De förlorar ju inkomsterna från just det spelet som laddas ner. Det spelet har ju någon köpt innan han lade ut det på internet, så dme har fått inkomster från det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Det spelet har ju någon köpt innan han lade ut det på internet, så dme har fått inkomster från det. Hur många laddar ner det då? 100? EN enda köpare täcker inte R*'s utgifter direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Hur många laddar ner det då? 100? EN enda köpare täcker inte R*'s utgifter direkt. Ja exakt. Han betalar ju licensen för ett spel inte för 180 spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 (redigerad) Vote: Ja, Så klart till PS2 ja! haha men jag kommer ladda ner PC versionen EDIT: Kartan jag fick till GTA3 va as liten ju (:!!! + att jag fattade inte ett piss av den LoL Redigerad 22 juni, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 jag är för att all mjukvara ska vara gratis (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 jag ska först ladda ner det sen köpa det (:!!! vill ha två kopior Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Vote: ja, så klart varför skaffa de olagligt? (:!!! , pengarna hjälper ju till å skrapa ihop till ett yttligare GTA spel, som förmodligen kommer bli ännu bättre, än GTA SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Precis. De förlorar ju inkomsterna från just det spelet som laddas ner. Nej, du har fel. Om vi säger såhär: Sven vill inte köpa spelet för att det är för dyrt. Han skulle aldrig köpa spelet, även om det inte gick att piratkopiera.(Där tjänar R* 0 kr, inte heller får de någon extra utgift.) Sven laddar hem spelet.(Där tjänar R* 0 kr. Kan inte hitta en enda utgift där heller.) Men om Sven laddar hem istället för att köpa, då förlorar R* på det..men så är inte fallet. Alltså spelar det ingen som helst roll om Sven laddar hem spelet eller inte..eftersom han ändå inte skulle köpt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Ok, så ingen köper spelet. Alla bara struntar i det. Då får R* inga pengar, och där tog det slut för alla deras spel. Spelar ingen roll hur du vrider på det, det slutar ändå med att R* tjänar mindre pengar. Och om man inte har några tankar på att stödja spelbolagen, då ska man inte heller spela deras spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Ja vi lever inte i ett kommunistiskt samhälle. Utan här betalar man för det man använder, om tillverkarna inte ger ut det gratis eller liknande. Och Mikolan, skulle det funka tror du? Hur hade du tänkt att företagen skulle få pengar till att göra spelet och varför ska dom göra spelet över huvud taget, dom får ju inget för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 So what? De förlorar inget på den ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Nej, du har fel. Om vi säger såhär: Sven vill inte köpa spelet för att det är för dyrt. Han skulle aldrig köpa spelet, även om det inte gick att piratkopiera.(Där tjänar R* 0 kr, inte heller får de någon extra utgift.) Sven laddar hem spelet.(Där tjänar R* 0 kr. Kan inte hitta en enda utgift där heller.) Men om Sven laddar hem istället för att köpa, då förlorar R* på det..men så är inte fallet. Alltså spelar det ingen som helst roll om Sven laddar hem spelet eller inte..eftersom han ändå inte skulle köpt det. Men då räcker det med att 1 person köper spelet så kan alla andra ladda hem det..på det sättet tjänar spelbolagen mindre pengar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Ska köpa det från Gtasajten om det kommer vote: ja, såklart ska köpa både till ps2 och pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts