Cortez Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Klart som fan att jag tänker köpa det, vill ju ha originalkartong, manual, karta m.m och dessutom tycker jag att det är respektlöst att inte betala för ett spel som folk jobbat med i flera år. Respect is everything... w0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 @Arvid: Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Klart jag ska köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 OMG! får man karta o shit? tror nog jag ska köpa det då men är inte säker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 klart ja ska köpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 21 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 om Man Är Ett Äkta GTA Fan Så SKA Man KÖPA det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 VOTE: Ja såklart att jag ska köpa det.man får ju inte missa ett av världens bästa spel..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 om Man Är Ett Äkta GTA Fan Så SKA Man KÖPA det!!! Håller med till 100%!! gillar man GTA spelen ska man inte ladda ner det! VIll ni inte ge stöd åt rockstar? VOTE: JA SÅ KLART! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 OMG! får man karta o shit? tror nog jag ska köpa det då men är inte säker.. Hade du inte Vice City orginal? Där fick man kartor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 (redigerad) ALLA spel ja har e köpta! Fattar inte att folk laddar hem! min kompis e sån laddar hem 20 SPEL spelar dom knappt! MAN SKA VARvA SPELEN OCKSÅ! P.S 100% på VC !!!! Redigerad 21 juni, 2004 av Colan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Vote: Ja,Så Klart. Vafan tänk på hur mkt R* har kämpat för att konstruera detta feta spel, då är det klart som fan man ska betala pengar så dom har råd att fortsätta tillvärka spel, och dom ska ju få ersättning för deras arbetstimmar...dessutom ska man ha orginalskivan och fodralet och manualen ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 håller med....sj ska jag köpa det så fort det kommer längtar verkligen efter det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Arvid du e förståndig du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 håller med Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Vote: Nej Skaffar Olagligt. Tycker jag om det slantar jag upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Njaa.. Om man ändå inte tänkt köpa spelet så gör man ju ingen skada om man fixar olagligt.. R* förlorar ju inget på det eftersom man ändå inte skulle köpt det om det inte gick att piratkopiera. Hursomhelst så vill jag köpa det. En äkta GTA-fan vill ju ha orginalkartong och sånt...Som Arvid sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Köpa det lätt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Njaa.. Om man ändå inte tänkt köpa spelet så gör man ju ingen skada om man fixar olagligt.. R* förlorar ju inget på det eftersom man ändå inte skulle köpt det om det inte gick att piratkopiera. Jag har inte tänkt köpa en ferarri. Är det ok om jag snor en då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Ska köpa det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 självklart ska jag ladda ner det!!! INTE ska köpa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts