Conzue Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 VOTE:Ja,Så Klart..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Ja såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 JAAAA naturligtvis ska jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Vote: Nej, jag ska ladda ner det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Vote:Nej Gillar inte Gta ( ja såklart!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XXC Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Vote: Ska skaffa den på nåt LAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Vote Ja såklart, bara idioter som skaffar olagligt, de pengarna kan hjälpa R* och Take2 att få ihop till ett nytt bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XXC Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Vote Ja såklart, bara idioter som skaffar olagligt, de pengarna kan hjälpa R* och Take2 att få ihop till ett nytt bra spel. Är inte dom typ skit rika!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Jo men dom kanske blir fattiga om alla laddar ner det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XXC Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Vote Ja såklart, bara idioter som skaffar olagligt, de pengarna kan hjälpa R* och Take2 att få ihop till ett nytt bra spel. Är inte dom typ skit rika!! Fast med mer pengar blir det ju bättre spel!! Vote: Ska nog köpa spelet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Är inte dom typ skit rika!! Nej dom går nästan i konkurs. Såklart jag ska köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 (redigerad) Vote:nej, *host*laddar hem*host* Redigerad 21 juni, 2004 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Köp det! Annars går ju Take2 i graven... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Vote:nej, *host*laddar hem*host* snåljåp att ladda hem spelen kan göra så att R* går i konkurs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Jag kommer att köpa det till XBox, när det nu kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 man ska KÖPA det det är värt att köpa för ca 600 kr..om man vill ha framtida gta spel.. det är sånna som laddar hem som förstör för oss andra som köper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Klart som korvspad att man köper, förboka ska jag nog göra... hoppas att SA säljer bra och "räddar" Take2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 (redigerad) snåljåp So? tänker fan inte betala bara för ett spel som jag knappt vill ha.... Redigerad 21 juni, 2004 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Skaffa det inte då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Klart som fan att jag tänker köpa det, vill ju ha originalkartong, manual, karta m.m och dessutom tycker jag att det är respektlöst att inte betala för ett spel som folk jobbat med i flera år. Respect is everything... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts