MiRRe Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 vilket är ett favvo skin som ni näst intill ALLTID spelar med? Jag har min absoluta favis..jag tror jag laddade ner den på gtamods...den heter grey shirt o tackar den som gjort ett så fint skin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 (redigerad) Kör alltid med min Marc (Mike) 'Ice' Johnson Redigerad 20 juni, 2004 av Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 mitt skin http://www.gtamods.com/index.php?ModID=69&Act=View Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Original skinet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Original skinet Håller med till 100%!. Iof så kan jag inte få något annat skin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 (redigerad) En modifierad Bio Hazard R3d. Det ända jag gör nästan är att glida runt med Ducati 996 och det skinnet, ibland går jag av och kanske dödar några haitians med berreta 92. EDIT: Föreseten e det någon som vet vad den vanliga S.W.A.T gubben heter i gta3.img??? glöm det jag hitta den, den heter bara swat.dff/.txd Redigerad 21 juni, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 (redigerad) Detta e det snyggaste jag vet + det är jag och min polare ProX som har gjort det Ps. Ni kan ladda ner skinet på gtamods.com Redigerad 21 juni, 2004 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ProX Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Samma som tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 redjack skin.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 redjack skin.. Lol redjacks??? du har gjort bättre (enligt mig) det ända på han som skilljer sej från vanliga e ju typ tröjjan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Detta e det snyggaste jag vet + det är jag och min polare ProX som har gjort det Ps. Ni kan ladda ner skinet på gtamods.com e de ute på gtamods? Ser det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ProX Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 En moderator ska bara titta till den först sen kommer den upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 ja jag har osse laddat upp ett skin som en moderator ska kolla på jag kan sätta in en bild på skinnet så ni får se det ganska fint enligt maj hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Vilken e snyggast av "mina" West Side Rider skins? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ProX Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Den högra är snyggast tycker jag (den är lik bio hazard skinet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Den högra är snyggast tycker jag (den är lik bio hazard skinet) Ok jag tyckte också det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 (redigerad) Lol redjacks??? du har gjort bättre (enligt mig) det ända på han som skilljer sej från vanliga e ju typ tröjjan. men du din lilla jä*el du säger alltid skit om andra skins så länge du inte gjort dem, jag har inte modifierat bilden..och jag gillar resten av tommy förutom orginal tröjan, så keep your mouth shut! :'( (förlåt för att jag dampa mig , men e lite arg idag) ta inte illa upp kung mat mena inget illa.. (:!!! Redigerad 22 juni, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 rätt snacka inte skit om andras okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 vilket är ett favvo skin som ni näst intill ALLTID spelar med? Jag har min absoluta favis..jag tror jag laddade ner den på gtamods...den heter grey shirt o tackar den som gjort ett så fint skin haha, det är jag som har gjort det :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Lol redjacks??? du har gjort bättre (enligt mig) det ända på han som skilljer sej från vanliga e ju typ tröjjan. det spelar ingen roll hur mycket eller lite som är ändrat på skinnet.. det är resultatet som räknas... jag använder oxå redjackskinnet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts