StellHell Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Fick aldrig nått så det blev inget.. Skulle jobbat hos brosan som jag fjorde förra året men det va fullt i år.. (:!!! Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Säljer kebab med farsan på Saluhallen. Är det någon som har käkat där? Vote: Håller på... Arman var i saluhallen säljer du? Jag brukar käka där med min farsa ganska ofta när vi e i stan. Fast vi e inte så ofta i stan Vi brukar äta i ett hörn typ där kebaberna kostar 20 kr och så har dom sån där vit dricka som smakar mums (:!!! och dom har ganska stort område med stolar där e det där du säljer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jag ska- måla bygga ett tak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Vote : JA Bilrekondare hos Mr.Cap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Men vad ska ni göra av slantarna ni känar då? Jag ska iallafall köpa en ny dator eller bas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts