Add3 Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Jag ska! Park grejs ska plocka skräp.. 3:dje perioden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Nej fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Nej, orka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 håller på, började i måndags. Från 6 till 3 på julius sjögrens lager. Får plocka beställningar och massa annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 VOTE : NEJ FAN FINNS REDAN EN SÅN HÄR TOPIC SÖK! SNÄLLA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 (redigerad) håller på, började i måndags. Från 6 till 3 på julius sjögrens lager. Får plocka beställningar och massa annat hade liknande jobb förra sommarn, sova/åka lastbil första halvan, och sova/plocka beställningar andra halvan, riktigt soft jobb Redigerad 21 juni, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 börjar imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Nej fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 ja är vaktmästare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 20 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 VOTE : NEJ FAN FINNS REDAN EN SÅN HÄR TOPIC SÖK! SNÄLLA! JASÅ! OKEJ TUR ATT DU SA DET DÅ SÅ ATT JAG KAN KÄNNA mig DUM OCH FÅ SKULDKÄNSLOR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Jag jobbar på stadsdelsförvaltningen för centrum i Malmö. Åker runt till olika kontor i centrum och hjälper dem med datorproblem (oftast virus och sånt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 VOTE : NEJ FAN FINNS REDAN EN SÅN HÄR TOPIC SÖK! SNÄLLA! Överdrivet stor text? Plus att var det det här året? Vote:nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Nej, men borde gjort det så att jag kunde ha råd med en finare moped. Men det är ändå snuskigt svårt att få sommarjobb här om man är under 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 (redigerad) jag ska sommarjobba och jag har redan börjat.. skruvar med bilen.. har inget garage så jag får försöka göra så mycket som möjligt när det är väder för det.. http://forum.turboperformanceclub.com/viewtopic.php?t=46355 Redigerad 20 juni, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 20 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Nej, men borde gjort det så att jag kunde ha råd med en finare moped. Men det är ändå snuskigt svårt att få sommarjobb här om man är under 15 DT-Henke vadådå är inte Dt fina? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Överdrivet stor text? Plus att var det det här året? Vote:nej det var det här året ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Säljer kebab med farsan på Saluhallen. Är det någon som har käkat där? Vote: Håller på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Vote: Ja Närke Ägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Vote: Ja Närke Ägg Vad gör man där? Ska iaf sommarjobba på Rival ett par veckor. Hotell, bar, restaurang, café, konferens, bio mm. www.rival.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 DT-Henke vadådå är inte Dt fina? (:!!! Tyst på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts