archan Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 när jag lägger in en mod, så när man startar så låter det: Ping och så står det Unhandled Exp nåt...varför? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 antagligen har du gjort något fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 när jag lägger in en mod, så när man startar så låter det: Ping och så står det Unhandled Exp nåt...varför? :'( vad för mod lade du in? vilken mod lade du in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
archan Skrivet 20 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 (redigerad) Det blir så med alla mods.. :'( Det var en bil ja la in. Redigerad 20 juni, 2004 av archan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Det blir så med alla mods.. :'( Det var en bil ja la in. Prova att INTE ändra i default.ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 ... och om du ska ändra där så måste du ha D-Magic Wheel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Har du högerklickat på mappen o tagit bort skrivskyddet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Har du högerklickat på mappen o tagit bort skrivskyddet? Om han inte skulle gjort det så skulle han inte kunnat installera bilen och det skulle inte blivit fel. Låter som han har moddat för mycket helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
archan Skrivet 21 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Jag har inte moddat nångting, eftersom det inte går. Om man tar bort skrivskyddet, så kommer det igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Någon kanske sätter på det igen så inte du ska kunna modda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Jag har inte moddat nångting, eftersom det inte går. Om man tar bort skrivskyddet, så kommer det igen.. De problemet hade ja också innan. Prova o starta om datorn några gånger o se om de funkar, funkade för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
archan Skrivet 21 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Det hjälpte inte heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 he*vete! jag har samma problem ,skiten crasha, nu funkar det inte även fast jag installerat om spelet 5ggr och drivrutinerna till mitt ljudkort e typ bortagna, bara för att jag skulle installera dendär MiniBike på gtamods vad kan DET bro på (har läst alla inlägg innan denna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Om man har för mycket mods så kan man testa detta programmet : http://people.freenet.de/steve-m/vclimitadjuster.zip Det gör så man kan ha mer saker i vice city mer objects,buildings,dummys..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Om man har för mycket mods så kan man testa detta programmet : http://people.freenet.de/steve-m/vclimitadjuster.zip Det gör så man kan ha mer saker i vice city mer objects,buildings,dummys..... fixat problemet nu..det var helt änkelt det att man gjort fel i defult.ide (stavning?) tack till arman som gav mig tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts