DarkAzz Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 jag har nyss köpt GT: Vice City och har klarat några uppdrag, jag kan komma till andra ön, men jag kan inte hitta någon helikopter jag vet bara att det finns en på taket av Vercetti Estate, men var ligger Vercetti Estate??? Tacksam för bra svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Lyssna noga.... Har du gjort några uppdrag för Ricardo Diazn (den snubben sog säger Dickhead hela tiden och som har en kort stubin) Du kommer senare att döda honom och ta över hans palats som ligger på Starfish Island (Det största palatset) När du långt senare i Spelet tagit över hans palats och döpt om det till Vercetti Estate kommer det finnas en helikopter på taket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 men gör några uppdrag till så du får sista ön också, sen tjänar du ihop 14000 och köper Hyman Condo. På taket finns en helikopter, fett kul :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Baur Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Men är folk smarta? Troligen så finns inte helicoptrar, flygplan, båtar, alla vapen och allt tillgängligt från första sekunden. Gör uppdrag och ha tålamod. Tryck på START lite då o då o kolla hur många procent av spelet du har gjort. Har du under 40% är svaret på alla frågor som börjar med "Var finns", = gör mer uppdrag, cpjävel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Men är folk smarta? Troligen så finns inte helicoptrar, flygplan, båtar, alla vapen och allt tillgängligt från första sekunden. Gör uppdrag och ha tålamod. Tryck på START lite då o då o kolla hur många procent av spelet du har gjort. Har du under 40% är svaret på alla frågor som börjar med "Var finns", = gör mer uppdrag, cpjävel! jag kunde inte ha sagt det bättre själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Men är folk smarta? Troligen så finns inte helicoptrar, flygplan, båtar, alla vapen och allt tillgängligt från första sekunden. Gör uppdrag och ha tålamod. Tryck på START lite då o då o kolla hur många procent av spelet du har gjort. Har du under 40% är svaret på alla frågor som börjar med "Var finns", = gör mer uppdrag, cpjävel! Baur du e inte välkommen om du håller på sådär kallar folk cpJ*vlar det kan du själv va Pundo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Baur du e inte välkommen om du håller på sådär kallar folk cpJ*vlar det kan du själv va Pundo.. -cpj*vlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Säger du till mig va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Säger du till mig va? jag menar -cpj*vlar på det han skrev... för lite ska man väll klara av själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 (redigerad) Aha trodde du menade mig.. Redigerad 10 november, 2002 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonycipriani Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Men är folk smarta? Troligen så finns inte helicoptrar, flygplan, båtar, alla vapen och allt tillgängligt från första sekunden. Gör uppdrag och ha tålamod. Tryck på START lite då o då o kolla hur många procent av spelet du har gjort. Har du under 40% är svaret på alla frågor som börjar med "Var finns", = gör mer uppdrag, cpjävel! Bauer gAAlet tungt sagt, håller med till 100 PS. WAHAHAHAHAHA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Men är folk smarta? Troligen så finns inte helicoptrar, flygplan, båtar, alla vapen och allt tillgängligt från första sekunden. Gör uppdrag och ha tålamod. Tryck på START lite då o då o kolla hur många procent av spelet du har gjort. Har du under 40% är svaret på alla frågor som börjar med "Var finns", = gör mer uppdrag, cpjävel! Håller med till 98%! Håller med till allt förutom det sista... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Jag har kommit till 3dje ön och jag vet faktiskt var 3 stycken helikoptrar finns fast dom är utspridda så klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Jag har kommit till 3dje ön och jag vet faktiskt var 3 stycken helikoptrar finns fast dom är utspridda så klart. Tredje ön?? Menar du den vänstra?? Var är dom isåna fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Ja jag menade nog fel jag menar den vänstra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Jag vet det, 1: VCN Building (VCN Maverick) 2: Polishuset (Police Maverick) 3: Hyman Condo (bara när du har köpt Hideouten, Maverick) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Jag vet det, 1: VCN Building (VCN Maverick) 2: Polishuset (Police Maverick) 3: Hyman Condo (bara när du har köpt Hideouten, Maverick) Tusen tack....!! E det någon som vet vad som finns inne på militär basen på flygfältet... Har inte kunnat komma såskilt långt in innan jag dött... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Var är flygplanen...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Oops missade Huntern, en Apache helikopter finns på militärbasen, men ta poliskläder och gå in i militärbasen och dom kommer inte skjuta! PS. Jag vet att det finns en helikopter på VCN Building men har aldrig kommit upp där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Man kan ta en polis maveric och flyga upp till taket på den vänstra ön och ta en maveric som man kan ha musik i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts