Wild_hawk Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Åhhhhhhh, jag hatar dig Hultenius W0RD haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Jag svär på game kommer dom sätta priset på 649kr det kan jag nästan svära vid gud på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Jag kommer nog inte att göra någon beställning. Skulle vara lite skämligt att beställa bara ett ex av San Andreas, även om det borde gå i praktiken... Men det vore tufft om man gjorde en beställning och fick spelet tre dagar innan releasedatumet. Eftersom det är en stor tidsskillnad mellan USA och Europa så skulle jag få tillgång till SA innan amerikanarna Men men. Man dör ju inte av att vänta tre dagar extra Så det får bli CDON för mig med. Kom igen beställ det då och föresten beställ ett åt mig oxå för säkerhets skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 ON OFF ska jag köpa jag får en 50:- billiagre därifrån.. för jag vet en som jobbar där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 ON OFF ska jag köpa jag får en 50:- billiagre därifrån.. för jag vet en som jobbar där Men jag beställer det från min farsa som jobar med en firma vid namn city video tv service i gävle då får jag det för halva priset ha ha. Det gjorde ja med vc och gta3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ante the man Skrivet 6 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 men hur förhands bokar man spelet på gtasajten då har tänkt att göra det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Återigen sammarbetar vi med CDON. Fick ett nytt härligt exceldokument med 48 nya koder för bara några minuter sedan Så vänta en eller två dagar. Ska bara sätta upp en liten sida med EPI-koder mot TradeDoubler nu så jag kan ha lite mer kontroll över alla köp. Det är ju viktigt att de som vill ha koder verkligen använder dom sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts