nick_kang Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 På spelbutiken.se så kostar det 499 kr och på game så kommer det att kosta 599 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Hultenius Posted on Jun 22 2004, 02:13 Såg att CDON satt priset till 579 kr. Kanske kan fixa någon deal med dom så att alla som köper från GTAsajten (eller iaf de 48 första) får fri frakt. Tror nog att det kan gå. Tack vare GTAsajten har 40'000 kr rullat genom deras affär så de borde nog vara ganska nöjda. Dessutom har vi haft en liknande deal förut. JAg snackade med dom på ebgames när jag var inne i deras butik härromdagen och då svarade han så här på min fråga "vad kommer priset ligga på" - Det har jag ingen aning om än, men det ända jag kan svara på är att vi kommer att ha de lägsta priset på marknaden iallafall, det kan jag garantera/lova dig. Internetbutikerna erbjuder billigare priser (sa jag) - Jo men då tillkommer ju frakt med det också och i slutändan är Ebgames/tradition den billigaste affären på marknaden! Så om priset ligger på 579 kr på en icke-internet butik så säg gärna till mig så ska jag tala med dom så får dom sänka priset, dessutom sa han att man inte behöver förboka det för dom kommer ha soppas mkt att det inte är någon fara att dem kommer att bli slutsålda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 JAg snackade med dom på ebgames när jag var inne i deras butik härromdagen och då svarade han så här på min fråga "vad kommer priset ligga på" - Det har jag ingen aning om än, men det ända jag kan svara på är att vi kommer att ha de lägsta priset på marknaden iallafall, det kan jag garantera/lova dig. Internetbutikerna erbjuder billigare priser (sa jag) - Jo men då tillkommer ju frakt med det också och i slutändan är Ebgames/tradition den billigaste affären på marknaden! Så om priset ligger på 579 kr på en icke-internet butik så säg gärna till mig så ska jag tala med dom så får dom sänka priset, dessutom sa han att man inte behöver förboka det för dom kommer ha soppas mkt att det inte är någon fara att dem kommer att bli slutsålda. Jo, Frakten brukar kosta rätt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nick_kang Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 på spelbutiken.se ligger frakten på 60 spänn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Min kontaktperson på CDON är på semester just nu och jag vill gärna att han ska svara på mitt mail (bästa chansen att få ett nytt spons-avtal). Han kommer dock tillbaka nästa vecka så i början på nästa vecka bör vi veta om CDON antar vårt erbjudande eller ej. Ja, för egentligen är det ingen sponsring. Om 44 personer köpte GTA: VC till PC genom GTAsajten skulle det inte förvåna mig om 100 personer köper GTA: SA PS2 genom GTAsajten. 100 köp av GTA: SA (ca 55000-60000 kr) skulle få vilken spelbutik som helst att rulla ut mattan. Så boka inte San Andreas än, vänta iaf en vecka till. Ni kan stödja GTAsajten och få gratis frakt på en och samma gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Min kontaktperson på CDON är på semester just nu och jag vill gärna att han ska svara på mitt mail (bästa chansen att få ett nytt spons-avtal). Han kommer dock tillbaka nästa vecka så i början på nästa vecka bör vi veta om CDON antar vårt erbjudande eller ej. Ja, för egentligen är det ingen sponsring. Om 44 personer köpte GTA: VC till PC genom GTAsajten skulle det inte förvåna mig om 100 personer köper GTA: SA PS2 genom GTAsajten. 100 köp av GTA: SA (ca 55000-60000 kr) skulle få vilken spelbutik som helst att rulla ut mattan. Så boka inte San Andreas än, vänta iaf en vecka till. Ni kan stödja GTAsajten och få gratis frakt på en och samma gång. Alltid Hultan alltid jag var en av de 100 men den frakten kostade väl? var det inte en sån tävling om vc. Har för mig de men jag betalade inget för min bror vann men skitsamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Alltid Hultan alltid jag var en av de 100 men den frakten kostade väl? var det inte en sån tävling om vc. Har för mig de men jag betalade inget för min bror vann men skitsamma Var du en av de 100 som har köpt spelet innan det har släppts? Det var inte dåligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 om man förhandsbokar på gtasajten får man spelet samma dag (22 october) som det kommer ut? för då ska ja lätt boka här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Japp, självklart! Så länge inte KE Media slarvar bort en lastbil som förra året Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 (redigerad) Japp, självklart! Så länge inte KE Media slarvar bort en lastbil som förra året fett det skulle va att kapa en sån där lastbil full med gta sa spel.. å fan, då ska jag också beställa här om man får det direkt på realese dagen Redigerad 30 juni, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 fett det skulle va att kapa en sån där lastbil full med gta sa spel.. å fan, då ska jag också beställa här om man får det direkt på realese dagen Och i brevlådan Tror jag också beställer genom gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Var du en av de 100 som har köpt spelet innan det har släppts? Det var inte dåligt... menade han inte 100 st som beställde GTA: VC från gtasajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 lastbilen körde nog i diket, eller glömde att bromsa när dom kom till kusten och välte ner i atlanten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Fick kod till KE Medias hemsida idag [GTAsajten UF är återförsäljare, vi sålde ju GTA Double Pack]. Så nu kan jag handla GTA San Andreas direkt från dom och få det flera dagar innan det släpps i Sverige/EU Det är nästan så man blir sugen att starta en egen försäljning på GTAsajten [utan att blanda in CDON], men det skulle nog innebära för mycket jobb och ansvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Fick kod till KE Medias hemsida idag [GTAsajten UF är återförsäljare, vi sålde ju GTA Double Pack]. Så nu kan jag handla GTA San Andreas direkt från dom och få det flera dagar innan det släpps i Sverige/EU Det är nästan så man blir sugen att starta en egen försäljning på GTAsajten [utan att blanda in CDON], men det skulle nog innebära för mycket jobb och ansvar... det skulle vara riktigt grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Fick kod till KE Medias hemsida idag [GTAsajten UF är återförsäljare, vi sålde ju GTA Double Pack]. Så nu kan jag handla GTA San Andreas direkt från dom och få det flera dagar innan det släpps i Sverige/EU Det är nästan så man blir sugen att starta en egen försäljning på GTAsajten [utan att blanda in CDON], men det skulle nog innebära för mycket jobb och ansvar... Åhhhhhhh, jag hatar dig Hultenius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 TUR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Jag kommer nog inte att göra någon beställning. Skulle vara lite skämligt att beställa bara ett ex av San Andreas, även om det borde gå i praktiken... Men det vore tufft om man gjorde en beställning och fick spelet tre dagar innan releasedatumet. Eftersom det är en stor tidsskillnad mellan USA och Europa så skulle jag få tillgång till SA innan amerikanarna Men men. Man dör ju inte av att vänta tre dagar extra Så det får bli CDON för mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 ska nog beställa på gtasajten med men till pc när det kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Jag kommer nog inte att göra någon beställning. Skulle vara lite skämligt att beställa bara ett ex av San Andreas, även om det borde gå i praktiken... Men det vore tufft om man gjorde en beställning och fick spelet tre dagar innan releasedatumet. Eftersom det är en stor tidsskillnad mellan USA och Europa så skulle jag få tillgång till SA innan amerikanarna Men men. Man dör ju inte av att vänta tre dagar extra Så det får bli CDON för mig med. Du kan ju alltid beställa 2.. Du vet ju var jag bor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts