Jump to content

Hej!

Recommended Posts

• Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Asså är du seg eller??? Om du förhandsbokar det på en sida eller nåt så står det ju priset på spelet oxo ditt kötthuvud... Helleeeooo wake-y wake-y

DU--> :'( ------- JAG: :blink: <HAHA KOLLA PÅ SNORUNGEN)

men ööh...jag funderar på att förhands boka det!!! :P jag har inte kollat än!! (w00t)

bara att ställa en fråga behöver man f*n inte börja hacka på en!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså är du seg eller??? Om du förhandsbokar det på en sida eller nåt så står det ju priset på spelet oxo ditt kötthuvud... Helleeeooo wake-y wake-y

DU--> :'( ------- JAG: :lol: <HAHA KOLLA PÅ SNORUNGEN)

Moget -_-

det finns ju massa ställen du kan beställa på...

så ta inte förstabästa å beställ

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg att CDON satt priset till 579 kr. Kanske kan fixa någon deal med dom så att alla som köper från GTAsajten (eller iaf de 48 första) får fri frakt.

Tror nog att det kan gå. Tack vare GTAsajten har 40'000 kr rullat genom deras affär så de borde nog vara ganska nöjda. Dessutom har vi haft en liknande deal förut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg att CDON satt priset till 579 kr. Kanske kan fixa någon deal med dom så att alla som köper från GTAsajten (eller iaf de 48 första) får fri frakt.

Tror nog att det kan gå. Tack vare GTAsajten har 40'000 kr rullat genom deras affär så de borde nog vara ganska nöjda. Dessutom har vi haft en liknande deal förut.

det var mycket! :D (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fixa ett chip i ditt ps2 o tanka det

vem håller på me spnt... har du inte råd att kköpa spelet eller?.....

personligen kommer jag att köpa spelet på game för 649 svenska kronor men efterso´m jag känner snubben so har butiken får jag det för 500. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grymt, ska lugnt köpa i så fall!

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor