ante the man Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 hej det var ett tag sedan..jaja jag undrar vad priset kommer att ligga på vidbörjan när spelet kommer ut..jag ska nog förhands boka det.. jaja tack på förhan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 kolla här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 PS2-versionen kommer kosta runt 549 kr och PC-versionen 449 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
N1ko Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Asså är du seg eller??? Om du förhandsbokar det på en sida eller nåt så står det ju priset på spelet oxo ditt kötthuvud... Helleeeooo wake-y wake-y DU--> :'( ------- JAG: <HAHA KOLLA PÅ SNORUNGEN) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 eeh ja gav dig ju en länk till priset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 eeh ja gav dig ju en länk till priset Ja varför blir du sur för det? Det var inte idioten som skapade topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ante the man Skrivet 20 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Asså är du seg eller??? Om du förhandsbokar det på en sida eller nåt så står det ju priset på spelet oxo ditt kötthuvud... Helleeeooo wake-y wake-y DU--> :'( ------- JAG: <HAHA KOLLA PÅ SNORUNGEN) men ööh...jag funderar på att förhands boka det!!! jag har inte kollat än!! bara att ställa en fråga behöver man f*n inte börja hacka på en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 när det kommer ut till affärer kommer det nog kosta 649kr det gör i stort sätt alla nya spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaStalKer Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 PS2-versionen kommer kosta runt 549 kr och PC-versionen 449 kr. How do yo veta att det kommer till PC?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 How do yo veta att det kommer till PC?? Har man lite vett i skallen så fattar man det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Asså är du seg eller??? Om du förhandsbokar det på en sida eller nåt så står det ju priset på spelet oxo ditt kötthuvud... Helleeeooo wake-y wake-y DU--> :'( ------- JAG: <HAHA KOLLA PÅ SNORUNGEN) Moget det finns ju massa ställen du kan beställa på... så ta inte förstabästa å beställ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Såg att CDON satt priset till 579 kr. Kanske kan fixa någon deal med dom så att alla som köper från GTAsajten (eller iaf de 48 första) får fri frakt. Tror nog att det kan gå. Tack vare GTAsajten har 40'000 kr rullat genom deras affär så de borde nog vara ganska nöjda. Dessutom har vi haft en liknande deal förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Tv-spelsbörsen kostar det typ 699 eller något sånt lol dom ska alltid va dyrast (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Såg att CDON satt priset till 579 kr. Kanske kan fixa någon deal med dom så att alla som köper från GTAsajten (eller iaf de 48 första) får fri frakt. Tror nog att det kan gå. Tack vare GTAsajten har 40'000 kr rullat genom deras affär så de borde nog vara ganska nöjda. Dessutom har vi haft en liknande deal förut. det var mycket! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
balun Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 fixa ett chip i ditt ps2 o tanka det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 fixa ett chip i ditt ps2 o tanka det vem håller på me spnt... har du inte råd att kköpa spelet eller?..... personligen kommer jag att köpa spelet på game för 649 svenska kronor men efterso´m jag känner snubben so har butiken får jag det för 500. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 vem håller på me spnt... har du inte råd att kköpa spelet eller?..... personligen kommer jag att köpa spelet på game för 649 svenska kronor men efterso´m jag känner snubben so har butiken får jag det för 500. Tur. jag kommer iallafall köpa de från onoff eller siba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Tur. jag kommer iallafall köpa de från onoff eller siba. varför just där? extra billigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 vem håller på me spnt... har du inte råd att kköpa spelet eller?..... det kostar ca 2000 att kippa sitt playstation det har jag hört. Men det kanske inte är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 (redigerad) Såg att CDON satt priset till 579 kr. Kanske kan fixa någon deal med dom så att alla som köper från GTAsajten (eller iaf de 48 första) får fri frakt. Tror nog att det kan gå. Tack vare GTAsajten har 40'000 kr rullat genom deras affär så de borde nog vara ganska nöjda. Dessutom har vi haft en liknande deal förut. Grymt, ska lugnt köpa i så fall! Redigerad 25 juni, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts