Jacker Skrivet 20 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Jamen! Kolla på era egna Topics! Man kan inte edita själva Topic- posten, bara Repleys! Fattar ni vad jag menar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Jamen! Kolla på era egna Topics! Man kan inte edita själva Topic- posten, bara Repleys! Fattar ni vad jag menar eller? Jo det kan man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Men nej! Kolla på nån av dina egna Topics! Jag kan inte iaf . Skulle ta en screen på de om inte datorn jag satt på nu hadde Windows 95. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Men då är det väl du som är dasspapper! Vanliga meddlemar kan inte edita sina Topics, bara repleys! Har du glömt bort hur det är att vara meddlem eller? Mod... Alla kan editera sina posts.. Och även om du skapar en topic kan du alltid editera första posten.. Dock inte Topic namnen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Men nej! Kolla på nån av dina egna Topics! Jag kan inte iaf . Skulle ta en screen på de om inte datorn jag satt på nu hadde Windows 95. Men jo!!! Jag kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 lol, vad du är seg Jacker, alla säger att det går, och det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 "Topicposten" från en av mina topics: Lägg upp en bild på din dator System 1 (den med blå text i signaturen): --->This post has been edited by Curly on Mar 24 2004, 19:14<--- Kolla själv: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=13512&st=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts