Jacker Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Det är kul med sånt. Har ni nåt bra, SKRIV DET! :w00t: Jag har ett: Prata med dina föräldrar om din veckopeng (om du har månadspeng, säg att du vill ha veckopeng) och säg att du vill ha 1 KR denna vecka. Låter det lite? Ja! Men du kommer bli miljonär om detta lyckas! Säg sen att det ska dubblas varje vecka, så nästa vecka vill du ha 2 KR, nästa 4 KR, nästa 8 KR, nästa 16 KR, nästa 32 KR, nästa 64 KR, nästa 128 KR, nästa 256 KR, nästa 512 KR, nästa 1024 KR! Första veckan får du 1 KR, om 11 veckor får du 1024 KR! Se dock till at dina föräldrar får reda på hur mycket pengar det bli efter 11 veckor innan ni börjat med det. Se också till att dom lovar att gå med på detta system, för lovat är ju lovat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 (redigerad) "Se dock till at dina föräldrar inte får reda på hur mycket pengar det bli efter 11 veckor innan ni börjat med det." Så ska det va, sorry! :"> Redigerad 20 juni, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Lite svårt.... btw jag har barn bidraget så det är ingen ide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Hört talas om edit ditt dasspapper!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Ens föräldrar måste vara mongobarn på matte om man ska lyckas med det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Tror inte att jag har så dumma föräldrar..och jag har ändå inte veckopeng längre...barnbidrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 men lite blåsta föräldrar man måste ha då.. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Jacke kanske menade att ni skulle lägga in lite tips å trix oxå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Även om ens föräldrar skulle vara så dumma att de gick med på det där skulle det inte funka efter ett tag för hur många föräldrar har råd att ge en 10000-tals kronor i veckopeng? Riktigt uselt tips det där, Jacker. Tips & Trix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Orginalet: En kung hade tråkigt så han bad sin tjänare att roa honom. Tjänaren lärde kungen att spela schack och kungen blev så glad att han lät tjänaren önska sig vad han ville. Tjänaren sade att han ville ha 1 sädeskorn på första rutan på schackspelet, 2 sädeskorn på andra rutan, 4 sädeskorn på tredje rutan osv tills alla (64) rutorna var fyllda. Sammanlagt blir det 2^63 = 9223372036854775808 st sädeskorn. Tjänaren blev halshuggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Ska nog testa det där på min morsa som jobbat som ekonom i 10-20 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Men jag tror nog att nästan alla föräldrar kan det tricket. dom låter sig inte luras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Orginalet: En kung hade tråkigt så han bad sin tjänare att roa honom. Tjänaren lärde kungen att spela schack och kungen blev så glad att han lät tjänaren önska sig vad han ville. Tjänaren sade att han ville ha 1 sädeskorn på första rutan på schackspelet, 2 sädeskorn på andra rutan, 4 sädeskorn på tredje rutan osv tills alla (64) rutorna var fyllda. Sammanlagt blir det 2^63 = 9223372036854775808 st sädeskorn. Tjänaren blev halshuggen Det är fel... Kungen ber tjänaren att hitta på ett spel och då hittar han på schack... Och han fick sådär många säderkorn, men han blev aldrig halshuggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 (redigerad) iofs var det väl så att han typ rädda prinsessan så fick han vad han ville. Redigerad 20 juni, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Hört talas om edit ditt dasspapper!! lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Jodu Jacker...För det första stog det där i en Kalle Anka tidning för ett par år sen.. Men men...Om ens farsa heter Homer Simpson så finns chansen att det funkar, men annars vettefan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 (redigerad) Hört talas om edit ditt dasspapper!! Men då är det väl du som är dasspapper! Vanliga meddlemar kan inte edita sina Topics, bara repleys! Har du glömt bort hur det är att vara meddlem eller? Mod... Redigerad 20 juni, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Men då är det väl du som är dasspapper! Vanliga meddlemar kan inte edita sina Topics, bara repleys! Har du glömt bort hur det är att vara meddlem eller? Mod... Jo det kan man. Men man måste trycka på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 ööh jag är inte mod men jag kan edita mina posts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Det kan väl alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts