Wild_hawk Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 (redigerad) Jag kom på det här när jag bara satt och lattja i spelet, att om man skriver in koden så vissa tjejer följer efter spelaren och sedan slår in koden så alla har vapen så kan man dra och gängkriga mot andra gäng med sitt tjej gäng, eftersom de som följer efter spelaren de atackerar de som spelaren atackerar Edit: Ett annat tips med det här är att ni kan försöka hitta en buss och sedan sammla på jätte många och sedan gå ut och gäng kriga Redigerad 21 juni, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 jävla bra ide!!!!!! fast vad e den koden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 jävla bra ide!!!!!! fast vad e den koden? går att hitta på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Skjuter tjejerna på de som du skjuter på??!?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Skjuter tjejerna på de som du skjuter på??!?!?!?! jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 (redigerad) jävla bra ide!!!!!! fast vad e den koden? för att få tjejerna med sig : fannymagnet för att dem ska få vapen: ourgodgivenrighttobeararms edit: skrev fel kod Redigerad 20 juni, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 någon som testat det än? jag ska försöka hitta en buss och sedan sammla på jätte många och sedan gå ut och gäng kriga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 någon som testat det än? jag ska försöka hitta en buss och sedan sammla på jätte många och sedan gå ut och gäng kriga fan va grymt det ska jag testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ProX Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 (redigerad) Jag kom på det här när jag bara satt och lattja i spelet, att om man skriver in koden så vissa tjejer följer efter spelaren och sedan slår in koden så alla har vapen så kan man dra och gängkriga mot andra gäng med sitt tjej gäng, eftersom de som följer efter spelaren de atackerar de som spelaren atackerar Jag testa det igår tjejerna blir som livakterna som man får...med dem e inte så smarta Ps. Wild Hawk det var precis det jag gjorde Redigerad 21 juni, 2004 av ProX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Jag kom på det här när jag bara satt och lattja i spelet, att om man skriver in koden så vissa tjejer följer efter spelaren och sedan slår in koden så alla har vapen så kan man dra och gängkriga mot andra gäng med sitt tjej gäng, eftersom de som följer efter spelaren de atackerar de som spelaren atackerar upp med det på tips topicen! ett bra tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 ni får gärna tilläga något till det här vad man kan göra med sitt gäng mer än att kriga med andra gäng osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Har kommit på en ny ide vad man kan göra med sitt gäng, fixa jätte många "gängmedlemar" och sedan storma polisstationen och ta över den med ditt gäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 GAMMMMMMMMAAAAALT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Jag kom på det här när jag bara satt och lattja i spelet, att om man skriver in koden så vissa tjejer följer efter spelaren och sedan slår in koden så alla har vapen så kan man dra och gängkriga mot andra gäng med sitt tjej gäng, eftersom de som följer efter spelaren de atackerar de som spelaren atackerar Edit: Ett annat tips med det här är att ni kan försöka hitta en buss och sedan sammla på jätte många och sedan gå ut och gäng kriga Det gjorde jag och en polare när spelet var nytt! Det var inte jag som kom på idén, men jag gjorde det iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 nåt som är gammalt är den här tråden, och eftersom det bara var ett kritiserande inlägg var det total onödigt. jag bryr mig inte om inläggen jag tyckte bara det va en bra ide dom skrev där uppe, asså det där med tjej gängen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 jag bryr mig inte om inläggen jag tyckte bara det va en bra ide dom skrev där uppe, asså det där med tjej gängen Godmorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 bara gamla "kärringar"! som följer efter en.. välldigt få dessutom =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Nej man kan få föver 20 st om du springer runt ett tag i stan, eller ställer dig vid vägkanten med en buss, går och käkar nått. Sen e bussen full Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts