adde_as Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 inte enlit "least favorite gang" mätaren, men golfgängen gör faktist det, har testat Jo jag har haft PIG-vakterna som ´´least favorite gang`` Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 när man köper taxi bolaget (kaufmans cabs) så säger Tommy att han e neautral och inte jobbar för nått gäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 när man köper taxi bolaget (kaufmans cabs) så säger Tommy att han e neautral och inte jobbar för nått gäng nej att han inte e med i nåt gäng... han är gäng ledare..det vet ju taxi tanten oxo om hon hör namnet "Vercetti" sen shake down uppraget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 bråkar mest me haiterna.... men vissa cubaner skjuter på en trots man inte gjort nåt... antagligen för vissa vet att man har jobbat för haiter me eller?? inte gjort något du har skjutit en del Cubaner om du klarat långt, vilket dugjort? Vote: haiterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 nej att han inte e med i nåt gäng... han är gäng ledare..det vet ju taxi tanten oxo om hon hör namnet "Vercetti" sen shake down uppraget.. ja men hon frågar ju nånting "what kind are you, cuban? mexican?" då säger Tom nånting med "no im not a part of a gang" är dock inte så bra på engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 ja men hon frågar ju nånting "what kind are you, cuban? mexican?" då säger Tom nånting med "no im not a part of a gang" är dock inte så bra på engelska men hon säger väll "whats gang are you?" eller hör ja fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 men hon säger väll "whats gang are you?" eller hör ja fel? mjo, nu säger jag på svenska "vilket gäng är du ifrån?" tror jag..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 När jag hamnar i krig med haitianerna så hittar jag en bus, åker till starfish island, hämtar några bodyguards , sen åker till little haiti, låter mina bodyguards gå av i bussen, sen börja kriga med haitianerna ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Haitierna är det jobbigaste gänget, så fort man går in i Little Haiti så blir man attackerad. Det går inte att ta en lugn promenad där. Inte en lugn stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Shark är väl inte street wannabes? street wannabes är ju en helt eget gäng och sharks e också det? eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Shark är väl inte street wannabes? street wannabes är ju en helt eget gäng och sharks e också det? eller?? har aldrig haft nåt annat än haitians, så jag vet inte. Tror att streetwannabes är ett och sharks är ett, men jag vet inte. Jag har dödat hur mycket kubaner som helst för att bli "sams" med haitierna, men det verkar inte gå - man har ju sprängt deras fabrik så de tycer väl aldrig om en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Tommy gör ju uppdrag för Cubanerna innan han hjälper Aunti Poulet. Hon lurar ju honom att göra uppdrag för haitianerna. Tommy vet ju inte om att han har hjälpt Haitinerna. Han glömmer ju vem hon är efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Fin särskrivning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Fin särskrivning! vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 vart hittar man livvakter?? eller hadde du en MOD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 vart hittar man livvakter?? eller hadde du en MOD livvakter får man efter 100% i vercetti estate, i rummet till höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts