Stuaswift Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 vilket brukar ni mest kriga med? räknade bort Bikres eftersom de aldrig krigar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 (redigerad) haitanerna såklart...onödig poll om man frågar mig Redigerad 20 juni, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 jag har en moddad sabre turbo som är moddad till en mercedes c200. jag har först ändrat i carcols så att alla sabreturbo blir svart. sen åkt in i spar garage och sparat, sen gått till carcols och ändrat till nån annan ful färg så är jag den enda med svart c200. sen hämtar jag livvakterna som jag moddat till svarta kostymer () (jag har också svart kostym i spelet) sen kliver vi in i vår mafia bil och åker och gör lite rån. roligase är rån mot columbianernas café. då kommer det miljoner columbianer och ska skydda. jämt dör nån av mina mafia vänner. så, VOTE: null vote. alla gäng som kommer på gatan dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 DÖdar den som kommer nära mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 20 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 haitanerna såklart...onödig poll om man frågar mig enligt dig ja bror på vart man brukar vara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 jämt haiterna - blir så av storyuppdragen tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 men när man harklarat haitains uppdragen så ringer hon anti pualuet och säger "varför kommer du tillbaka". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 21 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 men när man harklarat haitains uppdragen så ringer hon anti pualuet och säger "varför kommer du tillbaka". ja om man går runt i little Haiti så ringer hon och säger nånting "Tommy why are you coming back? id said we dont want to see you around here no more!" sura kärring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 också e hon taskig mot Tommy- har i nå j***a glömskedryck i teet varje gång han e där så att han inte minns henne eller stugan (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 ja om man går runt i little Haiti så ringer hon och säger nånting "Tommy why are you coming back? id said we dont want to see you around here no more!" sura kärring (:!!! varför tror du att hon e så arg då? för att hon har fått reda p åatt han jobbar åt Cubans oxo, och så har man bara snott en knarkbil, sabbat en deal mellan haitans och streetswannabe och snott sakerna, och sprängt deras knark fabrik, inte konstigt att hon inte vill se han längre..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 varför tror du att hon e så arg då? för att hon har fått reda p åatt han jobbar åt Cubans oxo, och så har man bara snott en knarkbil, sabbat en deal mellan haitans och streetswannabe och snott sakerna, och sprängt deras knark fabrik, inte konstigt att hon inte vill se han längre..? men hon ringer honom före du spränger knarkfabriken så ringer hon dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 men hon ringer honom före du spränger knarkfabriken så ringer hon dig. jo jagvet, men hon blev ju arg först för att tommy jobba åt Umberto, men sen har hon ju mer anledning att va arg för det man gjorde sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Hej för nåt tagsen kom jag in på nåt så man kunde se alla gängen och vilka bilar och var dom hänger och sånt vet någon var det var jag kunnat sett det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) Vänta nu! Vilka är dom som har blå/lila tröjor som det står "Relax" på framsidan av tröjan? Redigerad 23 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Vänta nu! Vilka är dom som har blå/lila tröjor som det står "Relax" på framsidan av tröjan? Haitanerna, demdär som skriker "i wanna hear you scream" och e negrer (förlåt för utrycket, men det bästa sättet att förklara, mena inget illa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Men dom dära PIG-vakterna (Patrol Invest och nåntind på G) räknas inte dom som ett gäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Men dom dära PIG-vakterna (Patrol Invest och nåntind på G) räknas inte dom som ett gäng? inte enlit "least favorite gang" mätaren, men golfgängen gör faktist det, har testat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) Haitanerna, demdär som skriker "i wanna hear you scream" och e negrer (förlåt för utrycket, men det bästa sättet att förklara, mena inget illa) JAsså! jo men då är det haiterna som man bråkar mest med.. Edit:e Redigerad 24 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 bråkar mest me haiterna.... men vissa cubaner skjuter på en trots man inte gjort nåt... antagligen för vissa vet att man har jobbat för haiter me eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 jag har en moddad sabre turbo som är moddad till en mercedes c200. jag har först ändrat i carcols så att alla sabreturbo blir svart. sen åkt in i spar garage och sparat, sen gått till carcols och ändrat till nån annan ful färg så är jag den enda med svart c200. sen hämtar jag livvakterna som jag moddat till svarta kostymer () (jag har också svart kostym i spelet) sen kliver vi in i vår mafia bil och åker och gör lite rån. roligase är rån mot columbianernas café. då kommer det miljoner columbianer och ska skydda. jämt dör nån av mina mafia vänner. så, VOTE: null vote. alla gäng som kommer på gatan dör Sen spelar det ingen roll att det bara finns en sabreturbo i sunshine autos. alltså åker ingen annan med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts