Nybergh Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Hur tar man in-game bilder? Skulle gärna vilja veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Hur tar man in-game bilder? Skulle gärna vilja veta man trycker på print screen ´,sen öppnar man paint, ctrl+v så klistrar du in bilden, sen är det bara att spara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Tack så mkt (jag va hos Nyberg när han skrev det). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 det finns lättare sätt att ta bilder med print screen måste man klistra in alla bilderna i paint innan man kan ta en ny ju =( men jag har ett program som lägger bilderna i en mapp som man sj väljer där kan man även spela in filmer från spelet med ljud asså ljudet kommer med..!! ska se var jag ladda hem d så kan ni ladda hem det d e skiiiit bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 det finns lättare sätt att ta bilder med print screen måste man klistra in alla bilderna i paint innan man kan ta en ny ju =( men jag har ett program som lägger bilderna i en mapp som man sj väljer där kan man även spela in filmer från spelet med ljud asså ljudet kommer med..!! ska se var jag ladda hem d så kan ni ladda hem det d e skiiiit bra!! Fraps tror jag du menade. www.fraps.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 blir inget ljud med Fraps.. det blir det däremot med HyperCam.. dock blir det väldigt dålig kvalité på ljudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Blir ljud med Fraps 2 o senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts