don_salvatore87 Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Jag har försökt att råna affärer men när jag siktar mot dem så skjuter de tillbaks eller så gör de ingenting! Kan man råna affärer och hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Va det inte du som hade haft det länge och kunde allting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 skjut dom som äger affärerna så får man pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 skjut dom som äger affärerna så får man pengar får butiken en ny ägare eller läggs verksamheten ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perkav Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 VISSA AFFÄRER HAR EJ PENGAR ATT RÅNA ! AMMUNATION SNUBBARNA SKJUTER dig ALLTID! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Jag har försökt att råna affärer men när jag siktar mot dem så skjuter de tillbaks eller så gör de ingenting! Kan man råna affärer och hur gör man??? nej nej nej! du måste sikta på dom länge och det måste nån som inte har pistol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Om man skjuter honom i butiken på vänstra ön så går larmet av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts