Gugge Skrivet 5 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2002 Varför laggar GTA 3 på min dator? har amd xp 1600 och lite annat mojs.,. kör på 800x600 men allt kommer efter och det laggar som faen.. jag har senaste drivers tror jag blir riktigt sur nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daniel_swe Skrivet 5 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2002 det ar samma fel för mig!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampers Skrivet 7 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2002 antagligen xp som skapar lagget. i w2k ska det visst inte lagga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rohzcak Skrivet 7 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2002 För mig laggar det ibland och ibland inte, jag har inte lyckats hitta någon gemensam nämnare för de tillfällen när det laggar, det hela är mycket underligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Firebat Skrivet 8 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2002 så var det för mig med men jag laddade hem en patch och då funkade det men jag har glömt url:ne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts