FerkurZ Skrivet 24 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2002 Springa om kring och skjuta är nog roligast......fast uppdrag är oxå kul ??? ALLT ÄR JU KUL!!!!!!ååååå....vad ska jag välja?...äsch...Springa om kring och skjuta är nog ändå roligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2002 Alltså jag kan inte välja något här. Allt är lika roligt. Det får bli en "null vote" från min sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 24 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2002 jag säger som Hultenius........ALLT ÄR ROLIGT för GTA är så JÄ**A KUL!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 25 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 göra uppdrag tycker jag men det är lite synd när mafia ledare som man gillar dör eller blir dödade eller det värsta man måste döda dom ått nån annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 25 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 göra uppdrag tycker jag men det är lite synd när mafia ledare som man gillar dör eller blir dödade eller det värsta man måste döda dom ått nån annan Jaa just det......Jag tycker att Salvatore va grym Maffiagubbe och sen måste man döda honom ........Det är synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 27 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2002 Att göra uppdrag är kul men när det kommer ett uppdrag som t.ex Payday for Ray (som jag själv är på nu) Och som nästan är omöjligt bara för tiden går ut.Då är det väldigt kul att ta en paus och bara gå runt och skapa upplopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 27 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2002 Själv har jag gjort alla huvuduppdrag, har typ fyra telefonuppdrag kvar. Jag startade ett nytt spel och ägnar mig nu åt en massa extrastuff som att greja alla unique jumps och köra taxi, polis-ambu-brandkårstjänst. Har upptäckt att det är för tokj-vla skoj att jobba som polis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Jag håller på att undersöka ghost town och kines huset på skyskrapan!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2002 <font color='#000000'>Jag håller på att undersöka ghost town och kines huset på skyskrapan!!!</font> Hur kom du upp till kineshuset då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts