linkan Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 hej..undrar bara hur man tar bort radiokanalerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Ja det har jag me frågat och det är ingen som vet... Förmodligen går det ej... Då filerna även finns på CDn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 när man installerar det, kan man inte välja bort att installera radiokanalerna då? eller jo det kan man. vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Jo det kan man. Men det funkar inte. Jag gjorde detta i förrgår. Men jag har ändå alla kanaler kvar... Så jag vetefan längre... man får la sitta där och trycka som man gjort da... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts