MiRRe Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Jag har klarat 100% och nu när man spelar finns det inte så värst mkt att göra...förutom att döda hatianer ( eller vad dem heter ) eller kanske ta en snygg bil o skjutsa tjejer eller ngt....vad brukar ni göra..?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 (redigerad) Jag brukar göra stunts med PCJ900. Och så kan man ju alltid modda. Redigerad 19 juni, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 För det mesta moddar jag.. Sen kör jag även mycket stunts med ( R1´an) asså PCJn´ .. Och dom andra hojjarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Brukar köra mycke stunts och köra polis mission med Huntern, piss kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Jag bruckar modda, mörda ,bli efterlyst och åkat på en liten cruise! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 modda, kriga, criusa, och leka i allmänhet, särskilt med min AK47 jag laddade ner för ett tag sen, och Graffix water pipe(en Bong, en indisk vattenpipa) som jag ladda idag, hittade den på http://www.gtagaming.com.. bild: http://www.gta3mods.de/screens/vicecity/GraffixWaterPipe.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Alltså är det bara jag som fantiserar som tusan när jag lirar? Brukar "leka" att jag ska till olika ställen, är olika personer, gör diverse saker och så. Jag har oftast ett mål med allt dödande. Går aldrig på "sprees"... Kanske är ensam om detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Alltså är det bara jag som fantiserar som tusan när jag lirar? Brukar "leka" att jag ska till olika ställen, är olika personer, gör diverse saker och så. Jag har oftast ett mål med allt dödande. Går aldrig på "sprees"... Kanske är ensam om detta. nej det är du inte, jag gör det också ibland. Att jag ska skugga någon och sen döda den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Själv så äger man då gatorna och är GHOST RIDER ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 nej det är du inte, jag gör det också ibland. Att jag ska skugga någon och sen döda den.. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Alltså är det bara jag som fantiserar som tusan när jag lirar? Brukar "leka" att jag ska till olika ställen, är olika personer, gör diverse saker och så. Jag har oftast ett mål med allt dödande. Går aldrig på "sprees"... Kanske är ensam om detta. Brukar oxo spel-leka, askul ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Jag brukar göra stunts med PCJ900. Och så kan man ju alltid modda. brukar gasa på med en PCJ600() eller "leka" att jag är hemlig agent som är ganska kul att göra i polisbilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Känner en som leker att han är bussförare i GTA VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Känner en som leker att han är bussförare i GTA VC Så brukar jag också göra, synd att man bara får 5 $ per GUBBE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 många bra saker man kan göra visst smarta ideer ni har!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 en sak som man kan göra som jag gör ibland....fixar en pcj och slår in fannymagnet...sen väntar man tills man har många tjejer med sig..då hoppar man på snabbt och kör en bit ifrån tjejerna inte så dem försvinner...sen ser man vem som först hoppar på o den vinner o då åker man en runda med henne..ganska kul o se vem som e snabbast fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 en sak som man kan göra som jag gör ibland....fixar en pcj och slår in fannymagnet...sen väntar man tills man har många tjejer med sig..då hoppar man på snabbt och kör en bit ifrån tjejerna inte så dem försvinner...sen ser man vem som först hoppar på o den vinner o då åker man en runda med henne..ganska kul o se vem som e snabbast fram haha måste testa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 brukar sno en snabb bil eller motorcykel och åka runt lite och hoppa, drive-by´s på haiterna. och ibland ha ett litet gängkrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 jo jag dödar osse haitianer ibland tar en motorcykel o tar med mig en tjej sen dödar man lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 (redigerad) bara jag som bara står där och röjjer allt och alla som kommer? sen hoppar på min fina Yamaha r6 och köra runt med lite poliisbilar efter en *edit* lr flyga med Pcj600? Redigerad 21 juni, 2004 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts