Webbstudio Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 När jag fick höra att VC skulle ha poliser som även jagade andra tjuvar var jag mycket glad! Men sen blev jag besviken, inte alls som jag hade tänkt mig. När ett gäng jagade mig så gömde jag mig bakom en polisbil. Polisbilen fick cirka 5 skott på sig, han klev inte ut och grep gänget. Nej han gasade för fullt av rädsla! Däremot när jag skjuter passar det skit bra att stiga ut ur bilen och skjuta mig direkt i huvudet! Jag tycker att när en polis ser en bildstöld så ska han rycka in! Samma sak som när ett bankrån av någon annan sker, då ska polisen komma precis som ambulansen kommer till en död människa. För jag kan väl inte vara den ända i hela SA som är brottsling! Fixa det R* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 När jag fick höra att VC skulle ha poliser som även jagade andra tjuvar var jag mycket glad! Men sen blev jag besviken, inte alls som jag hade tänkt mig. När ett gäng jagade mig så gömde jag mig bakom en polisbil. Polisbilen fick cirka 5 skott på sig, han klev inte ut och grep gänget. Nej han gasade för fullt av rädsla! Däremot när jag skjuter passar det skit bra att stiga ut ur bilen och skjuta mig direkt i huvudet! Jag tycker att när en polis ser en bildstöld så ska han rycka in! Samma sak som när ett bankrån av någon annan sker, då ska polisen komma precis som ambulansen kommer till en död människa. För jag kan väl inte vara den ända i hela SA som är brottsling! Fixa det R* ja håller me daj! dom ska behandla alla kriminella lika! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 19 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Aaa, fast tror de fixar det, när de på samma gång fixar AI! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Rockstar läser knappast på ett svenskt forum. Maila de om du vill att de ska läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Rockstar läser knappast på ett svenskt forum. Maila de om du vill att de ska läsa. Jag tror de vet ganska bra själva vad som borde bli bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Finns redan en topic om det här .... Allmänt Snack om poliser ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jag håller me er de e duma i huvet dom borde också sammarbeta vilket de ej gör och om man hoppar upp på en bil så börjar dom skjuta för fullt även o man har en bricka och de kan köra in i en och då händer samma sak,man kan göra en rolig sak med dom fast man måste fuska och ta bort polisen man låter en polis kliva ur bilen för att gripa en han går en bitt mot en då skriver man leave me alone eller r,r,b,svart,upp,ner,upp,ner,upp,ner eller r,cirkel,l,l,upp,ner,upp,ner,upp,ner,upp,ner för att ta bort snuten och låter han gå in vid förarsidan precis samtidigt ska man gå in på passagerarsidan man lykas ibland men det är inte omöjligt iaf då kör polisen och man för själv sitta bredvid det dåliga är om polisen kör in i en fottgängara så bussar han snuten på dig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 aldrig hört talas om att man kan sätta punkt efter meningarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jag håller me er de e duma i huvet dom borde också sammarbeta vilket de ej gör och om man hoppar upp på en bil så börjar dom skjuta för fullt även o man har en bricka och de kan köra in i en och då händer samma sak,man kan göra en rolig sak med dom fast man måste fuska och ta bort polisen man låter en polis kliva ur bilen för att gripa en han går en bitt mot en då skriver man leave me alone eller r,r,b,svart,upp,ner,upp,ner,upp,ner eller r,cirkel,l,l,upp,ner,upp,ner,upp,ner,upp,ner för att ta bort snuten och låter han gå in vid förarsidan precis samtidigt ska man gå in på passagerarsidan man lykas ibland men det är inte omöjligt iaf då kör polisen och man för själv sitta bredvid det dåliga är om polisen kör in i en fottgängara så bussar han snuten på dig!! Haha! Inte en ända punkt! Fatta ingenting av det du sa! Får läsa det imorn när jag har lust att lägga ned tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Haha! Inte en ända punkt! Fatta ingenting av det du sa! Får läsa det imorn när jag har lust att lägga ned tid! Jag håller me er de e duma i huvet dom borde också sammarbeta vilket de ej gör. och om man hoppar upp på en bil så börjar dom skjuta för fullt även om man har en bricka. och de kan köra in i en och då händer samma sak.Man kan göra en rolig sak med dom fast man måste fuska och ta bort polisen man låter en polis kliva ur bilen för att gripa en han går en bitt mot en då skriver man leave me alone eller r,r,b,svart,upp,ner,upp,ner,upp,ner eller r,cirkel,l,l,upp,ner,upp,ner,upp,ner,upp,ner för att ta bort snuten och låter han gå in vid förarsidan precis samtidigt ska man gå in på passagerarsidan man lykas ibland men det är inte omöjligt iaf då kör polisen och man för själv sitta bredvid det dåliga är om polisen kör in i en fottgängara så bussar han snuten på dig (PUNKT).............................................................................. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 När jag fick höra att VC skulle ha poliser som även jagade andra tjuvar var jag mycket glad! Men sen blev jag besviken, inte alls som jag hade tänkt mig. När ett gäng jagade mig så gömde jag mig bakom en polisbil. Polisbilen fick cirka 5 skott på sig, han klev inte ut och grep gänget. Nej han gasade för fullt av rädsla! Däremot när jag skjuter passar det skit bra att stiga ut ur bilen och skjuta mig direkt i huvudet! Jag tycker att när en polis ser en bildstöld så ska han rycka in! Samma sak som när ett bankrån av någon annan sker, då ska polisen komma precis som ambulansen kommer till en död människa. För jag kan väl inte vara den ända i hela SA som är brottsling! Fixa det R* Ja jag håller med. Eller om det kommer några gängmedlemmar som kommer och skjuter på en så gör dom inget men om man slår tillbaka så kommer snuten och hjälper till att döda en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) Jag håller me er de e duma i huvet dom borde också sammarbeta vilket de ej gör. och om man hoppar upp på en bil så börjar dom skjuta för fullt även om man har en bricka. och de kan köra in i en och då händer samma sak.Man kan göra en rolig sak med dom fast man måste fuska och ta bort polisen man låter en polis kliva ur bilen för att gripa en han går en bitt mot en då skriver man leave me alone eller r,r,b,svart,upp,ner,upp,ner,upp,ner eller r,cirkel,l,l,upp,ner,upp,ner,upp,ner,upp,ner för att ta bort snuten och låter han gå in vid förarsidan precis samtidigt ska man gå in på passagerarsidan man lykas ibland men det är inte omöjligt iaf då kör polisen och man för själv sitta bredvid det dåliga är om polisen kör in i en fottgängara så bussar han snuten på dig (PUNKT).............................................................................. Jag håller med er dom är dumma i huvet dom borde också sammarbeta vilket de inte gör. Och om man hoppar upp på en bil så börjar dom skjuta för fullt även om man har en bricka. Och de kan köra in i en och då händer samma sak. Man kan göra en rolig sak med dom fast man måste fuska och ta bort polisen man låter en polis kliva ur bilen för att gripa en han går en bit mot en då skriver man leavemealone eller r,r,b,svart,upp,ner,upp,ner,upp,ner eller r,cirkel,l,l,upp,ner,upp,ner,upp,ner,upp,ner för att ta bort snuten och låter han gå in vid förarsidan precis samtidigt ska man gå in på passagerarsidan man lyckas ibland men det är inte omöjligt i alla fall då kör polisen och man för själv sitta bredvid det dåliga är om polisen kör in i en fotgängare så bussar han snuten på dig. Med stora bokstäver och sånt Redigerad 23 juni, 2004 av köttis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Jag håller med er dom är dumma i huvet dom borde också sammarbeta vilket de inte gör. Och om man hoppar upp på en bil så börjar dom skjuta för fullt även om man har en bricka. Och de kan köra in i en och då händer samma sak. Man kan göra en rolig sak med dom fast man måste fuska och ta bort polisen man låter en polis kliva ur bilen för att gripa en han går en bit mot en då skriver man leavemealone eller r,r,b,svart,upp,ner,upp,ner,upp,ner eller r,cirkel,l,l,upp,ner,upp,ner,upp,ner,upp,ner för att ta bort snuten och låter han gå in vid förarsidan precis samtidigt ska man gå in på passagerarsidan man lyckas ibland men det är inte omöjligt i alla fall då kör polisen och man för själv sitta bredvid det dåliga är om polisen kör in i en fotgängare så bussar han snuten på dig. Med stora bokstäver och sånt Jag håller me er de e duma i huvet dom borde också sammarbeta vilket de ej gör. Och om man hoppar upp på en bil så börjar dom skjuta för fullt även om man har en bricka. Och de kan köra in i en och då händer samma sak.Man kan göra en rolig sak med dom fast man måste fuska och ta bort polisen man låter en polis kliva ur bilen för att gripa en han går en bitt mot en då skriver man leave me alone eller r,r,b,svart,upp,ner,upp,ner,upp,ner eller r,cirkel,l,l,upp,ner,upp,ner,upp,ner,upp,ner för att ta bort snuten och låter han gå in vid förarsidan precis samtidigt ska man gå in på passagerarsidan man lykas ibland men det är inte omöjligt iaf då kör polisen och man för själv sitta bredvid det dåliga är om polisen kör in i en fottgängara så bussar han snuten på dig (PUNKT).............................................................................. NuJd nU Era hotentottar!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 jo håller med, de måste göra så allt känns verkligare. Rolig titel på tråden "Men han då herr polis?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Made_Man Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 SÅ onödig topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 SÅ onödig topic nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 SÅ onödig topic Gärna arrgument till din kommentar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Hur som hellst är den på fel ställe! Vi vet ju inte om det är så SA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Hur som hellst är den på fel ställe! Vi vet ju inte om det är så SA! Det är isåfall du som e på fel ställe!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Hur som hellst är den på fel ställe! Vi vet ju inte om det är så SA! Och sen när måste sakerna vara bekräftade för att tas upp på forumet? Alla snackar om vad de vill ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts