DarkAzz Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 jag har nyss köpt GT: Vice City och har klarat några uppdrag, jag kan komma till andra ön, men jag kan inte hitta någon helikopter jag vet bara att det finns en på taket av Vercetti Estate, men var ligger Vercetti Estate??? Tacksam för bra svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 ÅÅ skapa inte 2st likadanna topics detta hör till VC!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell-man Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Köp Hyman Condos så får du en helikopter plus att du får tre nya garage att parkera i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 jag har nyss köpt GT: Vice City och har klarat några uppdrag, jag kan komma till andra ön, men jag kan inte hitta någon helikopter jag vet bara att det finns en på taket av Vercetti Estate, men var ligger Vercetti Estate??? Tacksam för bra svar. du ser en stor ö mellan 1och andra bannan där e den men du måste ta över den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Att ta över ön tar lite tid, du måste klara en del uppdrag först. Men tipset om att köpa Hyman Condo är de bästa, då får du tre garage och en helikopter platta.. Jag har klarat ca 55% men inte använt mig av helikoptern på Vercetti Estate.. Fatta va jag ska kolla in direkt imorgon eller.. =) Hoppas de är bättre helikopter än den på Hymans Condo nu bara.. (Btw, Hymans ligger i norra delen, downtown på den västra ön. i närheten av AmmuNation) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts