MiRRe Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 så jävla avis ni e på mig bara för jag kan klara spel snabbt jag menar snälla...bry daj inte om du inte tror maj okej... *typiskt avisar* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 klara du det med kartor eller utan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 jag klarade det på EGEN hand inte hjälp från nån kartor som visar var saker e eller såå...helt ensam klarade jag det OK! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 JA VADDÅRÅ?? jag e kanske bättre än er killar haha....avis eller? jag e skit bra på spel klarar alltid mina spel på mindre än en vecka har alltid varit så...bara för jag kan så!!!!! vaddårå? hum klara vc på 100% på 31 timmar.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 31 timmar ja det tror man ju inte på oj....omg vad avis du e dåååååååååååå!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 (redigerad) Aja tror som du vill! men till skillnad från dig så behöver jag inte ta några timmes pauser som du din tönt Redigerad 21 juni, 2004 av MAFIA_KING Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 jag tror dig inte.. men men... FU Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Ska jag bli förbannad eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 @Slipknot: ok du kan tro vad du vill.... @Upson: bli det då. Doesent look like i care. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Vet ej... orkar inte kolla reglerna för att se om jag ska reporta någon... You Lucky bastards! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 lmao för vad reportar du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Märks att medelåldern på detta forum inte är hög. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wyatt_Earp Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 KLARADE alla uppdragen på dagen efter jag lånade det men jag har spelat det ASMYCKET innan så det var rätt lätt hehe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 det är bara visa koder som gör så att man inte kan klara 100% tex. Pansarvagns koden gör så att man inte kan få 100% Men det verkar konstigt att 100% på tre dagar! Då måste man fan sitta där dag och natt! Göra alla uppdragen på 3dagar kanske inte är svårt. Men hitta al´la grejer. Hidden osv. Då måsste hon ha haft jävligt stor tur att hitta alla på direkten. Men sen tycker jag inte att man har klarat 100% om man fuskar ett enda fusk. Om man har 99liv och fuskar till sig liv och har 100liv sen då tycker jag att man har fuskat och inte kan klara 100% Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 ja men vissa sajjer en dag eller 31 timmar mitt låter mest troligt haha!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 @Slipknot: ok du kan tro vad du vill.... ¨dig tror jag.. men inte mariiiie hon verkar lite konstig eller så är hon bara en överdriven fjortis lixom duh ja kanske är bättre en er killer typ duh fan va fett Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 jag e fan snart 16 din idiot Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 jag e fan snart 16 din idiot Shit.. va coolt... men ärligt, och? tror du jag bryr mig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Shit.. va coolt... men ärligt, och? tror du jag bryr mig? Tycker, Jag e 12 jag kan klara spelet på tre dagar från nu men jag orkar inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Tycker, Jag e 12 jag kan klara spelet på tre dagar från nu men jag orkar inte. kan hålla med dig faktist.. man kan ju undra om man har något liv om man sitter framför en tv i 3 dagar bara för att klara ut ett spel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts