pfanner Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Jag trodde att jag äntligen skulle klara spelet till 100%, men så blev det inte jag ligger fortfarande på 99% Jag har gjort: - Alla "story-uppdrag" - Alla "telefon-uppdrag" - Gjort "polis-uppdrag mm" så jag har 150 i hp/ap, oändlig kondition och jag är "eldsäker" - Jag har 15 hus/företag (alla?) - Jag har hittat 100 hidden packages - Jag har gjort 35 Rampages - Hoppat på 36 Unique Jumps - Jag har rånat 15 butiker - Och på företagen har jag nu räknare/dag: 10 000 Malibu, 9 000 Sunshine Autos, 8 000 Printworks, 7 000 Film Studio, 5 000 Vercetti Estate & Kaufman Cabs, 4 000 Pole Position, 3 000 Cherry Popper & 2 000 Boat Yard - Jag tror även att jag gjort alla sidouppdrag (tex stadion) men jag har inte fått nån bekräftelse. När man klarar alla Rampages eller Stunt-hopp står det ju att man har klarat alla. ska det göra det efter sidoupdragen också??? Om ni har så mycket som en tanke om vad som skulle kunna vara fel, eller vad jag har missat så svara snälla. Obs. jag har inte använt några cheats... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 du jag har 100% jag kan lägga upp det så du kan ladda hem d vill du det? + Tror inte du klarat allt det utan att fuska...!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 har du kört 100 passagerare i taxin? är du säker på att du har klarat alla sidemissions, lätt hänt att man missar nån av dom... http://gtajunkies.nexenservices.com/maps/gta-vc/index.php karta över sånt som behövs för 100% Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pfanner Skrivet 19 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 mm taxin e fixxad, glömde å skriva det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Har du gjort pizza-uppdragen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Han skrev att han hade 150 hp/sköld! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HittiS Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=14545 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 d e lätt att klara 100%...klarade det på 3 dagar...spelade mkt med men men...gillar tröjan ( Frankie ) I completed vice city and all i got was this sluesy t-shirt ngt sånt står det....!! like that Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 d e lätt att klara 100%...klarade det på 3 dagar...spelade mkt med men men...gillar tröjan ( Frankie ) I completed vice city and all i got was this sluesy t-shirt ngt sånt står det....!! like that du måste ha suttit hela tiden om du klarar 100% på 3 dagar.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 ja jag satt skit länge men tyckte det var ganska lätt...3 dagar ja...men vice city e skit kul man kan ju inte slita sig från det hehe..!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 du måste ha suttit hela tiden om du klarar 100% på 3 dagar.. De är en TJEJ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 (redigerad) Jag trodde att jag äntligen skulle klara spelet till 100%, men så blev det inte jag ligger fortfarande på 99% Jag har gjort: - Alla "story-uppdrag" - Alla "telefon-uppdrag" - Gjort "polis-uppdrag mm" så jag har 150 i hp/ap, oändlig kondition och jag är "eldsäker" - Jag har 15 hus/företag (alla?) - Jag har hittat 100 hidden packages - Jag har gjort 35 Rampages - Hoppat på 36 Unique Jumps - Jag har rånat 15 butiker - Och på företagen har jag nu räknare/dag: 10 000 Malibu, 9 000 Sunshine Autos, 8 000 Printworks, 7 000 Film Studio, 5 000 Vercetti Estate & Kaufman Cabs, 4 000 Pole Position, 3 000 Cherry Popper & 2 000 Boat Yard - Jag tror även att jag gjort alla sidouppdrag (tex stadion) men jag har inte fått nån bekräftelse. När man klarar alla Rampages eller Stunt-hopp står det ju att man har klarat alla. ska det göra det efter sidoupdragen också??? Om ni har så mycket som en tanke om vad som skulle kunna vara fel, eller vad jag har missat så svara snälla. Obs. jag har inte använt några cheats... har du gjort alla fyralistorna på Sunshine autos?? Redigerad 20 juni, 2004 av adde_as Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 (redigerad) De är en TJEJ JA VADDÅRÅ?? jag e kanske bättre än er killar haha....avis eller? jag e skit bra på spel klarar alltid mina spel på mindre än en vecka har alltid varit så...bara för jag kan så!!!!! vaddårå? Redigerad 20 juni, 2004 av Mariiiiie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Jag tror dig.. En till brud på forumet. Nu får "the-copy" en polare.. Btw så finns det folk som klarat 100% på Vice City på 3 dagar, inte alls omöjligt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Har du fuska någon gång? jag tror inte det går att få 100% om man har fuskat. förresten "Mariiiiie" hur många gånger använde du fusk?? om du har klarat det på tre dagar så måste du ha suttit framför datorn hela tin?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 bra att vissa tror mig för det e sant...!! jag använde kanske liv koden nån gång på vissa jobb...men jag fuskade inte alls mkt asså!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 jag sa aldrig att jag trodde dig! men du kan inte bara ha använt en kod!? hur många år är du? om du är äldre än --år så tror jag dig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 jag e 15...hurså det e fan sant Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 (redigerad) Har du fuska någon gång? jag tror inte det går att få 100% om man har fuskat. förresten "Mariiiiie" hur många gånger använde du fusk?? om du har klarat det på tre dagar så måste du ha suttit framför datorn hela tin?? Det är bara skitsnack att man inte kan få 100% om man fuskat. Edit: Har du klarat trippel-stunt eller vad det heter? Redigerad 21 juni, 2004 av Kubanen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 jag fick d...dö tog liv kod...bara Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts