bodysnatcher Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Tja, Hur kommer R* göra nu när dom gjort alla tre städer från gta1 i 3D ? Kommer det möjligtvis en GTA4? , eller kommer dom att lägga ner GTA serien? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Tja, Hur kommer R* göra nu när dom gjort alla tre städer från gta1 i 3D ? Kommer det möjligtvis en GTA4? , eller kommer dom att lägga ner GTA serien? :'( De e nog bara r* som vet det. Men skulle inte tro det. Dom kanske gör gta online eller nått så m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 ett online kommer väl dom göra tror ja. sen läste jag på nån sida nåt om "gta tokyo 2010" vilket säkert nån bara har hittat på, fake alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 http://www.gtasajten.com/nextgta.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Sen kommer ju GBA versionen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Sen kommer ju GBA versionen också. YES WOW Det är ju det man sitter och längtar efter!! men jag tror på Crime Online a.k.a GTA4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 GTA online längtar jag till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 vad står a.k.a för? låter så helvetes fult.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 vad står a.k.a för? låter så helvetes fult.. Allso Known As. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Men Ja Hoppas Att Dom gör Gta2 i 3D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Men Ja Hoppas Att Dom gör Gta2 i 3D Det vore kul, men det lär inte hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Men Ja Hoppas Att Dom gör Gta2 i 3D Jao.. tycker inte gta 2 är det bästa spelet i serien direkt. Men det är ju det ända spelet man har kvar att göra i 3D så varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Blir GTA4 A.K.A Crime online kostnadsfritt eller inte? Alltså man får betala typ 90-100 kr/mån för att få ha "kvar" sin gubbe... Det skulle vara synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Blir GTA4 A.K.A Crime online kostnadsfritt eller inte? Alltså man får betala typ 90-100 kr/mån för att få ha "kvar" sin gubbe... Det skulle vara synd. GTA london då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Jag hoppas verkligen inte att det kommer ett online-gta.. :'( Jag kommer inte att betala, först för spelet och sen varje månad för att få spela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Jag hoppas verkligen inte att det kommer ett online-gta.. :'( Jag kommer inte att betala, först för spelet och sen varje månad för att få spela... Nej men om det kom ett gta online som man köpte en gång i affär, sen kan man lira när man känner för det online...och det kostar inte mer än kostnaden för internet. Och många har ju adsl, fast kostnad dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Till konsol får man alltid betala månadsabbonemang på onlinespel!!! I alla fall på GC & PS2 får man betala för varje spel för sig!!! Sen betalar man månadsabonnemang för alla spel då man har XB. De e dyrt, så därför bryr ja mig inte om att Nintendo skiter i internet. De finns ingen vettig person som betalar minst två abonnemang varje månad för att få spela online!!! Men till PC kan GTA:Online bli bra. Annars tror jag att Rockstar skriver kontrakt me Sony, lånar stan i Gettaway o använder en ny spelmotor. Eller så gör dom GTA2 i 3D me modernare uppdrag o filmsekvenser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Jag tror nog att det kommer att komma ett GTA London spel.. eller någon form av GTA 3D (alltså gta1 fast i 3D) med multiplayerfunktion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Tror nog att det blir ett GTA: Crime Online iaf. R* har ju sagt att de GTA- spel som sett dagens ljus bara är några av de i ett "GTA Universe". Vi kan alltså lita på att R* inte lägger ner serien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 jag hoppas ju på att de skulle komma de riktiga städerna från gta1 =) men de lär inte inträffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts